• “You're not more than just a piece in my Games.”



    Welkom tributen! Welkom op de spelen waar alleen het lot en het geluk bepaalt of jij door de spelen komt of net niet. Ben jij bereid om volledig op jouw gevoel te vertrouwen en deze er alleen kan voor zorgen dat jij in leven blijft.
    May the odds be ever in your favor!





    Deelnemers
    The Winner:
    • Hazy || Bianca



    Fallen:
    • Marijsel || Annemarije
    • Fictionalworld || Vera
    • JBarakat || Sarita
    • GhostDivision
    • Aire || Fanny
    • Serenata || Loïs
    • 199 || Levi
    • Mulford || Laura
    • StepenFry || Stephen
    • Khronos || Savannah
    • MrsWhitesides || Fay
    • Orvieto || Melissa
    • Onism || Celine
    • Sublatti || Lisanna
    • Phxntasia || Jo-Anne
    • IamSherlocked || Sharon
    • Cleiona || Danique
    • Lolicia || Lucca ||
    • Painkiller || Qingsel
    • Backbiter || Wendy
    • Edilio || Ness
    • Bluck || Julia


    Opdracht
    • Ik zoek 24 actieve deelnemers
    • De deelnemers moeten elke dag en nacht in de arena loten, die in werkelijkheid twee dagen duren.
    • De Simulator bepaalt welke activiteiten er gebeuren in de arena, maar jullie bepalen uiteindelijk wie de activiteiten uitvoeren.
    • De deelnemers hoeven enkel een nummer te posten. Er moeten geen rollen of karakters aangemaakt worden of hoeven niets te schrijven.
    Regels
    • Huisregels van Quizlet
    • Naamsveranderingen, vakanties, ect. doorgeven
    • Keuzes worden bepaalt via loting
    • Het nummer word duidelijk in vet gepost in het bijhorende hoofdstuk.
    • Er word éénmalig geloot
    Info
    • De The Hunger Games Simulator wordt gebruikt om de gebeurtenissen te bepalen die de deelnemers zullen toepassen in de spelen. In de Simulator zullen we de tributen veranderen in nummers en de deelnemer kunnen in elk hoofdstuk een loting doen en deze bepaalt dan welke deelnemers precies wat gaat doen en wie uiteindelijk de winnaar wordt.
    • Ik heb dit geheel voor het plezier bedacht en hoop dat jullie met plezier zullen deelnemen.



    Toestemming
    Beste Shank,

    Je hebt hierbij toestemming om te beginnen met je Hunger Games wedstrijd. Veel plezier!

    Groetjes,
    Gailsel

    [ bericht aangepast op 24 sep 2016 - 21:40 ]


    '' Type Sangster if you can see this. "

    Lolicia || Lucca jouw nummer (7) is helaas al in gebruik door een andere deelnemer. Gelieve een andere te nemen, je kan kiezen uit 9, 23.


    '' Type Sangster if you can see this. "

    IamSherlocked schreef:
    Sharon besluit om in een riviertje te vissen.

    wtf ben ik aan het doen lol

    Zo ga je alvast niet dood van de honger. :Y)


    Ik wil een tuin vol egels

    Kangster schreef:
    (...)

    Geen idee, misschien is het wel een tactiek (:


    I wish I knew xD


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Opmerking: Ik kom even melden dat ik een enorme grote fout heb gemaakt. Ik kom er net pas achter en ik kan gewoon weg niet geloven hoe dom ik wel niet geweest ben. Ik had het zinnetje waar Ness nummer (11) en Qingsel nummer (3) tijdens de tweede dag, helemaal verkeerd begrepen.
    Ik dacht dus dat Qingsel smeekte dat Ness haar niet zou vermoorden en dat Ness het uiteindelijk wel deed, maar dat was helemaal niet zo. Het zat zo dat Qingsel Ness had overtuigd om haar niet te vermoorden en dat Qingsel daarbij de kans kreeg om Ness te vermoorden, wat ze ook deed. Dus eigenlijk is Ness dood en leeft Qingsel nog en is nummer (3) weer beschikbaar, maar nummer (11) niet.
    Dus als jullie het allemaal goed vinden, Ness vast niet... Dan zal ik Qingsel terug in het spel zetten en Ness spijtig genoeg moeten vermoorden.
    Vervolgens zal ik Danique nummer (3) geven omdat zij nummer (11) voorheen had. Ik zal Lucca nummer (9) geven omdat zij een nummer had die al gekozen was en ik nu niets meer van haar hoor. En Qingsel krijgt nummer (23) die nog vrij was, vervolgens zal ik voor deze keer weer een nummer geven aan Savannah, maar als ik de volgende ronde niets meer van haar hoor, zal ik haar met een stervend nummer linken.
    Bedankt voor de aandacht!
    Groetjes Kangster.

    [ bericht aangepast op 18 juli 2015 - 14:54 ]


    '' Type Sangster if you can see this. "


    '' Type Sangster if you can see this. "

    Oh, wow, en toen was je opeens dood.


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    Edilio schreef:
    Oh, wow, en toen was je opeens dood.


    Het spijt me heel erg Ness! :'$


    '' Type Sangster if you can see this. "

    Kangster schreef:
    (...)

    Het spijt me heel erg Ness! :'$


    It's okay, fouten zijn menselijk. c:


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    Edilio schreef:
    (...)

    It's okay, fouten zijn menselijk. c:


    Weetje, ik bedenk me net iets. Als ik jouw stervend nummer wissel met dat van Savannah? Dan leef jij nu nog steeds en is zij dood? Zij heeft namelijk al meer dan drie rondes niets van haar laten horen. Wat denk je daarvan?


    '' Type Sangster if you can see this. "

    Kangster schreef:
    (...)

    Weetje, ik bedenk me net iets. Als ik jouw stervend nummer wissel met dat van Savannah? Dan leef jij nu nog steeds en is zij dood? Zij heeft namelijk al meer dan drie rondes niets van haar laten horen. Wat denk je daarvan?


    Maar dat is wel een beetje gemeen tegen over haar? Anders wacht je nog een ronde, als ze weer niet stemt, neem ik het wel over. Maar ik wil niet dat ze dood gaat omdat ik zo desperate ben om te willen leven. Hahaha. ^^


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    Edilio schreef:
    (...)

    Maar dat is wel een beetje gemeen tegen over haar? Anders wacht je nog een ronde, als ze weer niet stemt, neem ik het wel over. Maar ik wil niet dat ze dood gaat omdat ik zo desperate ben om te willen leven. Hahaha. ^^


    Dan zal ik nog een ronde wachten (:


    '' Type Sangster if you can see this. "

    Edilio schreef:
    Oh, wow, en toen was je opeens dood.


    :') Was bij mij ook zo haha
    En toen was je opeens levend. (cat)


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Sharon betwijfelt of haar geestelijke gezondheid nog honderd procent intact is.

    dat bettwijfel ik al jaren dus niks nieuws :Y)


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    IamSherlocked schreef:
    Sharon betwijfelt of haar geestelijke gezondheid nog honderd procent intact is.

    dat bettwijfel ik al jaren dus niks nieuws :Y)


    Haha, omg, twin xD


    16 - 09 - '17

    Fictionalworld || Vera jouw gekozen nummer (2) is al in gebruik door een andere deelnemer. Gelieve een andere te kiezen. Je hebt de keuze uit: 5, 7, 9 en 23.


    '' Type Sangster if you can see this. "