• “You're not more than just a piece in my Games.”



    Welkom tributen! Welkom op de spelen waar alleen het lot en het geluk bepaalt of jij door de spelen komt of net niet. Ben jij bereid om volledig op jouw gevoel te vertrouwen en deze er alleen kan voor zorgen dat jij in leven blijft.
    May the odds be ever in your favor!





    Deelnemers
    The Winner:
    • Hazy || Bianca



    Fallen:
    • Marijsel || Annemarije
    • Fictionalworld || Vera
    • JBarakat || Sarita
    • GhostDivision
    • Aire || Fanny
    • Serenata || Loïs
    • 199 || Levi
    • Mulford || Laura
    • StepenFry || Stephen
    • Khronos || Savannah
    • MrsWhitesides || Fay
    • Orvieto || Melissa
    • Onism || Celine
    • Sublatti || Lisanna
    • Phxntasia || Jo-Anne
    • IamSherlocked || Sharon
    • Cleiona || Danique
    • Lolicia || Lucca ||
    • Painkiller || Qingsel
    • Backbiter || Wendy
    • Edilio || Ness
    • Bluck || Julia


    Opdracht
    • Ik zoek 24 actieve deelnemers
    • De deelnemers moeten elke dag en nacht in de arena loten, die in werkelijkheid twee dagen duren.
    • De Simulator bepaalt welke activiteiten er gebeuren in de arena, maar jullie bepalen uiteindelijk wie de activiteiten uitvoeren.
    • De deelnemers hoeven enkel een nummer te posten. Er moeten geen rollen of karakters aangemaakt worden of hoeven niets te schrijven.
    Regels
    • Huisregels van Quizlet
    • Naamsveranderingen, vakanties, ect. doorgeven
    • Keuzes worden bepaalt via loting
    • Het nummer word duidelijk in vet gepost in het bijhorende hoofdstuk.
    • Er word éénmalig geloot
    Info
    • De The Hunger Games Simulator wordt gebruikt om de gebeurtenissen te bepalen die de deelnemers zullen toepassen in de spelen. In de Simulator zullen we de tributen veranderen in nummers en de deelnemer kunnen in elk hoofdstuk een loting doen en deze bepaalt dan welke deelnemers precies wat gaat doen en wie uiteindelijk de winnaar wordt.
    • Ik heb dit geheel voor het plezier bedacht en hoop dat jullie met plezier zullen deelnemen.



    Toestemming
    Beste Shank,

    Je hebt hierbij toestemming om te beginnen met je Hunger Games wedstrijd. Veel plezier!

    Groetjes,
    Gailsel

    [ bericht aangepast op 24 sep 2016 - 21:40 ]


    '' Type Sangster if you can see this. "

    Kom op meiden, alleen Bianca die naar het feest is gegaan. (:
    > The Feast <
    > Fallen Tributes <


    '' Type Sangster if you can see this. "


    '' Type Sangster if you can see this. "

    Kangster schreef:
    Kom op meiden, alleen Bianca die naar het feest is gegaan. (:
    > The Feast <
    > Fallen Tributes <


    Welk feest? Ik weet helemaal niets meer van een feest! Kan ik me echt niet herinneren (':


    It's never gonna happen, Guys.

    Cleiona schreef:
    (...)

    Welk feest? Ik weet helemaal niets meer van een feest! Kan ik me echt niet herinneren (':


    The Feast.


    16 - 09 - '17

    Cleiona schreef:
    (...)

    Welk feest? Ik weet helemaal niets meer van een feest! Kan ik me echt niet herinneren (':

    Het vernietigen van al je herinneringen heeft gewerkt, mwhuahaha!


    Ik wil een tuin vol egels

    Cleiona schreef:
    (...)

    Welk feest? Ik weet helemaal niets meer van een feest! Kan ik me echt niet herinneren (':


    Bianca heeft niet jouw herinneringen vernietigt, maar de herinneringen die je familie heeft gestuurd tijdens het feest. Ik dacht dat dat duidelijk was :'$


    '' Type Sangster if you can see this. "

    Kangster schreef:
    (...)

    Bianca heeft niet jouw herinneringen vernietigt, maar de herinneringen die je familie heeft gestuurd tijdens het feest. Ik dacht dat dat duidelijk was :'$

    Ik denk dat die laatste zin in het hoofdstuk voor verwarring heeft gezorgd. Er staat daar "verenigen" en dat moest dan "vernietigen" zijn neem ik aan. :p Ik heb die zin een paar keer herlezen omdat ik die niet snapte, maar nu snap ik hem, haha.


    Ik wil een tuin vol egels

    Hazy schreef:
    (...)
    Ik denk dat die laatste zin in het hoofdstuk voor verwarring heeft gezorgd. Er staat daar "verenigen" en dat moest dan "vernietigen" zijn neem ik aan. :p Ik heb die zin een paar keer herlezen omdat ik die niet snapte, maar nu snap ik hem, haha.


    Die zin klopt toch wel, denk ik? Ik wilde er mee bedoelen of dat ze alles zouden doen om ook maar deeltje van hunzelf (de tributen) te verinnigen met de familie door de herinneringen aan hen. Sorry, als het verwarrend was (:


    '' Type Sangster if you can see this. "

    Kangster schreef:
    (...)

    Bianca heeft niet jouw herinneringen vernietigt, maar de herinneringen die je familie heeft gestuurd tijdens het feest. Ik dacht dat dat duidelijk was :'$


    Oh grapje! Ik dacht dat alles gewist was (':


    It's never gonna happen, Guys.

    Ja, hoor. Nu is het echt wel spannend. Good luck peeps!
    > Arena event 2 <
    > Fallen Tributes <


    '' Type Sangster if you can see this. "

    Nawh :c


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Backbiter schreef:
    Nawh :c


    Ik zei helemaal hetzelfde toen ik het las ):


    '' Type Sangster if you can see this. "

    Kangster schreef:
    (...)

    Ik zei helemaal hetzelfde toen ik het las ):


    Dat vind ik lief c: "Grappig" dat ik verdrink. Ik kan namelijk in real niet zo goed zwemmen hahah


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Backbiter schreef:
    (...)

    Dat vind ik lief c: "Grappig" dat ik verdrink. Ik kan namelijk in real niet zo goed zwemmen hahah


    Ja, ik vond dat je wel goed bezig was en omdat ik jou ook een beetje ken, vind ik het wel sneu. Voor iedereen trouwens die sterft.
    Nou, dat heeft wel iets dan, haha (:


    '' Type Sangster if you can see this. "

    Kangster schreef:
    (...)

    Ja, ik vond dat je wel goed bezig was en omdat ik jou ook een beetje ken, vind ik het wel sneu. Voor iedereen trouwens die sterft.
    Nou, dat heeft wel iets dan, haha (:


    Dat dacht ik ook x) Daarom bleef ik bij mn nummertje 9 x) But thanks, nu voel ik me famous :Y)


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."