Caspar moest eventjes lachen bij het zien van haar pruillipje en luisterde naar de uitleg die ze ervoor klaar had, waardoor hij een schouder ophaalde. "Waarschijnlijk." stemde hij in en zocht alvast in zijn achterzak naar wat geld om de barman zometeen te kunnen betalen. Caspar kon goed tegen drank, aangezien hij van thuis uit niet anders gewend was dan tijdens het eten wodka te drinken, of dat het in gerechten was in verwerkt of iets dergelijks. Daarbij was het nadeel wel dat sommige dingen veel te flets smaakten naar zijn mening, maar hij had zich de laatste jaren wel goed kunnen aanpassen. Bij haar woorden over het eiland knikte hij begrijpelijk. "Het is inderdaad fijn hier te wonen, alleen mis ik mijn thuisland wel af en toe.. zeker in de winter." In de winter was het hier nog steeds snikheet, en Caspar was gewend aan koude temperaturen. Daarom snakte hij in de winter wel eens naar wat sneeuw, of gewoonweg al temperaturen onder de nul graden celcius. Daarom probeerde hij tijdens de winterperiode wel even op vakantie te gaan, al was het maar voor een week. Hij keek terug naar de barman die hun drankjes op de bar zette, waarna hij hem bedankte en betaalde. "Nee." had hij met een zucht gezegd wanneer Emma vroeg of hij hier met zijn vrienden was. "Normaal gezien wel, maar er kwam iets tussen.." zei hij duidelijk geïrriteerd vanwege dat flauwe excuus dat ze hem hadden gegeven.
Samuel nam met een glimlachje het drankje aan dat Pascual hem had overhandigd en knikte vervolgens op zijn vraag. "Zeker! Het is te lang geleden dat ik nog naar een feest als dit ben geweest." zei hij met een flauwe glimlach erachter en nam vervolgens enkele slokken van zijn glas. "Jij moet hopelijk morgen niet werken, of wel soms?" vroeg hij aan Pascual, waarbij hij een wenkbrauw optrok waarbij hij naar hem grijnsde.
Tell me, my friend. Have you ever danced with the devil in the pale moonlight?