• Hallo iedereen.

    wou even met jullie praten over de grote merken van parfum. Vinden jullie ook niet dat hun prijzen sterk oplopen?
    Zelf ben ik daarom aangesloten met FM, zij verkopen parfum met dezelfde geuren voor een veel goedkopere prijs!
    Hoe komt dat? Wel: De grote merken van parfums hebben een patent op de naam en de flesjes van hun producten, maar niet op de geur. FM is een bedrijf dat de geurenextracten aankoopt van deze grote merken, maar verkoopt onder een nieuwe naam en in andere verpakkingen. Hierdoor zijn de prijzen veel lager en de geuren zijn exact hetzelfde!

    FM verkoopt ook eigen producten zoals make-up.
    ;D

    Als jullie meer willen weten kunnen jullie mij altijd vrijblijvend een privéberichtje sturen. ;D

    kusjes;
    Ciao bella's x


    if being sane is being ordinary, id rather be mental

    Het probleem is alleen dat die geuren niet van zulke goede kwaliteit zijn en veel sneller vervliegen waardoor je meer op moet spuiten en vaker parfum moet kopen.

    [ bericht aangepast op 24 maart 2012 - 15:47 ]


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    Het probleem is alleen dat die geuren niet van zulke goede kwaliteit zijn en veel sneller vervliegen waardoor je meer op moet spuiten vaker parfum moet kopen.


    comfort in c h a o s

    Assassin schreef:
    Het probleem is alleen dat die geuren niet van zulke goede kwaliteit zijn en veel sneller vervliegen waardoor je meer op moet spuiten vaker parfum moet kopen.


    'The best way to not get your heart broken is to pretend you don't have one.' - Effy Stonem.

    Assassin schreef:
    Het probleem is alleen dat die geuren niet van zulke goede kwaliteit zijn en veel sneller vervliegen waardoor je meer op moet spuiten vaker parfum moet kopen.


    26 - 02 - '16

    Helemaal niet waar (: ! iedereen denkt dat, maar dat is niet zo. Want de geuren zijn aangekocht by het merk. Dus het is gewoon exact hetzelfde (:


    if being sane is being ordinary, id rather be mental

    SarahCore schreef:
    Helemaal niet waar (: ! iedereen denkt dat, maar dat is niet zo. Want de geuren zijn aangekocht by het merk. Dus het is gewoon exact hetzelfde (:


    Vertel me eens hoe jij zoiets weet. Waarschijnlijk ben je gewoon iets wijsgemaakt.


    Your make-up is terrible

    Helemaal niet (: ik werk voor het bedrijf, dus weet ik dat. Ik gebruik trouwens zelf hun parfums en ik zou ze niet gaan verkopen als ik wist dat ze slecht waren (: Ik weet dat je dat vaak hebt bij goedkopere parfums dat ze sneller vervliegen. Maar niet bij die van FM. Ze blijven tot 2 dagen.


    if being sane is being ordinary, id rather be mental

    Yeah sure. 2 dagen. Geloof je het zelf?


    Your make-up is terrible

    Geloof wat je wilt (: ik ruik hem na twee dagen nog bij mijn vriend. Natuurlijk niet meer zo fel; maar hij is er nog (: ik zou er echt niet om liegen hoor


    if being sane is being ordinary, id rather be mental

    Wast hij zich nooit dan? Lijkt me niet zo logisch. Waarschijnlijk spuit hij hem gewoon opnieuw op.


    Your make-up is terrible

    SarahCore schreef:
    Helemaal niet (: ik werk voor het bedrijf, dus weet ik dat. Ik gebruik trouwens zelf hun parfums en ik zou ze niet gaan verkopen als ik wist dat ze slecht waren (: Ik weet dat je dat vaak hebt bij goedkopere parfums dat ze sneller vervliegen. Maar niet bij die van FM. Ze blijven tot 2 dagen.


    Kijk, dat is het punt. Je werkt er voor, je hoort er reclame voor te maken. Logisch.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Parfum is in principe al niet duur, dus ik koop gewoon het origineel.
    En ik koop de parfum soms ook voor het flesje.


    Today will be Girl's Day party with you~

    I call shenanigans! And commmercials!


    quidquid excusatio prandium pro

    SarahCore schreef:
    Helemaal niet (: ik werk voor het bedrijf, dus weet ik dat. Ik gebruik trouwens zelf hun parfums en ik zou ze niet gaan verkopen als ik wist dat ze slecht waren (: Ik weet dat je dat vaak hebt bij goedkopere parfums dat ze sneller vervliegen. Maar niet bij die van FM. Ze blijven tot 2 dagen.

    Je moet dat zeggen. Verkoopspraatjes.


    comfort in c h a o s

    Whatever. Mensen geloven blijkbaar nooit nog iets tegenwoordig. Ik snap jullie wel hoor. Ik zou het waarschijnlijk ook niet meteen geloven. Maar ik ben ook als klant van hen begonnen en ben dan er ook gaan werken omdat ik hun producten echt goed vond. Maar okee, laten we er onze energie niet langer over verspillen.


    if being sane is being ordinary, id rather be mental