• Hi, ik ben nieuw om mij ei kwijt te raken bij iemand. Al een jaar geleden was er een meisje die me pesten. Ik kreeg toen een bericht dat ik haar pesten maar dat klopt totaal niet. Ik krijg dreigementen van haar vriendje die eerst mijn vriend was.

    Het was een nep acount van iemand. Volgens hem verdien ik de ergste dood en dat ik.moet stoppen met pesten, terwijl zij mij pesten.

    [ bericht aangepast op 30 okt 2017 - 15:06 ]

    Poederdoosje schreef:
    Hi, ik ben nieuw om mij ei kwijt te raken bij iemand. Al een jaar geleden was er een meisje die me pesten. Ik kreeg toen een bericht dat ik haar pesten maar dat klopt totaal niet. Ik krijg dreigementen van haar vriendje die eerst mijn vriend was.

    Het was een nep acount van iemand. Volgens hem verdien ik de ergste dood en dat ik.moet stoppen met pesten, terwijl zij mij pesten.

    Die berichten zijn van 2016? Zit je er nog steeds mee of is dit de zoveelste troll waar Quizlet mee te maken heeft.


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Erg toevallig dat je alleen op de topics van Bitchcraft reageert.
    I sense trolling.


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    Waarom gelooft niemand me!

    Ik werd dood bedreigt! (huil)

    FireKeeper schreef:
    Erg toevallig dat je alleen op de topics van Bitchcraft reageert.
    I sense trolling.


    Jep, had ik ook al opgemerkt. Gemeld.


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Niemand gelooft me! Ik ben serieus!

    ^ waarom antwoord je dan niet op mijn vraag? Die berichten zijn van 2016. Zit je er nog steeds mee, heb je die berichten nu pas gelezen,..?


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Frodo schreef:
    (...)

    Jep, had ik ook al opgemerkt. Gemeld.


    Gelukkig ben ik er niet alleen in (:


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    Frodo schreef:
    ^ waarom antwoord je dan niet op mijn vraag? Die berichten zijn van 2016. Zit je er nog steeds mee, heb je die berichten nu pas gelezen,..?


    Ik zit er nog steeds mee
    Ik pieker daar heel veel. Wat kan ik doen!

    Poederdoosje schreef:
    (...)

    Ik zit er nog steeds mee
    Ik pieker daar heel veel. Wat kan ik doen!


    Ervan uitgaande dat dit echt is: het is inmiddels een jaar geleden. De persoon die deze berichten heeft gestuurd, zal ondertussen wel iets anders aan zijn hoofd hebben. Ik denk dat je gerust kan zijn dat er niets ergs gaat gebeuren, en als je ermee blijft zitten, kan je altijd naar je ouders/voogd/hogere instantie gaan die dit kan oplossen.


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Frodo schreef:
    (...)

    Ervan uitgaande dat dit echt is: het is inmiddels een jaar geleden. De persoon die deze berichten heeft gestuurd, zal ondertussen wel iets anders aan zijn hoofd hebben. Ik denk dat je gerust kan zijn dat er niets ergs gaat gebeuren, en als je ermee blijft zitten, kan je altijd naar je ouders/voogd/hogere instantie gaan die dit kan oplossen.


    Bedankt! Ik moet die bedreigenment niet serieus nemen?

    Frodo schreef:
    (...)

    Jep, had ik ook al opgemerkt. Gemeld.


    Aan de woordenschat en zinsopbouw en alles, lijkt dit behoorlijk op Bitchcraft.


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    ^En ze is niet meer actief 🙄

    Zucht. Ik ben die trolls zo zat.


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien