• Het is heel simpel, je doet een aanvraag met een fandom naar keuze en ik ship je met iemand binnen je fandom. Rond feestdagen, dus nu komt Kerstmis eraan, doe ik speciale ships die wat meer uitgebreid zijn. Gelieve je aanvragen alleen bij het hoofdstuk 'aanvraag & wachtlijst' te plaatsen, anders laat ik ze niet gelden. Ook al heb ik soms meer inspiratie voor iemand die verder in de wachtlijst staat, ik werk de wachtlijst netjes van boven tot onder af, ik trek dus niemand voor.

    Ps: Ik doe geen 18+ ships!



    CHRISTMAS IMAGINES • MULTIFANDOM
    - It's almost the most wonderfull time of the year -




    Ik schrijf enkel en alleen deze maand kerstimagines. Wat houdt dit precies verder in? Ik schrijf imagines met een kersttintje, door de aanvragen die jullie doen. Elke imagine zal dus niet enkel om de fandoms draaien, maar ook om Kerstmis. Hier kan je misschien wel rekening mee houden als je een aanvraag plaatst. Ik schrijf geen volledige One Shots, gewoon enkel en alleen korte imagines. Gelieve je aanvragen alleen bij het hoofdstuk 'aanvraag & wachtlijst' te plaatsen, anders laat ik ze niet gelden. Ook al heb ik soms meer inspiratie voor iemand die verder in de wachtlijst staat, ik werk de wachtlijst netjes van boven tot onder af, ik trek dus niemand voor.

    Have fun reading!

    - Sweet Christmas kisses and hugs -

    Ps: Ik schrijf geen 18+!


    16 - 09 - '17