Hunt schreef:
(...)
We hebben gewoon geen behoefte naar seks. We kunnen het wel hebben maar we willen gewoon niet en zien het belang ervan niet in. Natuurlijk zullen sommige van ons het overwegen om het te hebben om onze partner te plezieren maar voor de rest niet. De meeste van ons hebben gewoon geen seks drijf.
Ik kan natuurlijk niet voor elke aseksueel spreken maar dit is gewoon hoe ik het zie. :')
Ik ben bang dat dit vrij respectloos gaat overkomen, al bedoel ik het absoluut niet zo, maar hoe kan je dat nou zeggen als je vijftien jaar oud bent? Ik geloof zeker in het bestaan van aseksualiteit en ik wil ook op geen manier de indruk wekken dat je je er niet mee mag identificeren, maar er zijn echt tig jongeren die nog helemaal niet aan seks willen denken op hun vijftiende. Heel veel mensen zijn er, vaker onbewust dan bewust, ook een beetje bang voor of onzeker over en overtuigen zichzelf er daarom van dat ze helemaal geen seks wíllen. Deze houding verandert echter vaak in de loop der tijd door toch wat te experimenteren op seksueel gebied. Ik heb genoeg vriendinnen die een aantal jaar geleden nog heilig overtuigd waren voor altijd maagd te willen blijven en zich daar nu helemaal niet meer in herkennen.
i put the fun in funeral