• Ja, je leest het goed… Een Britney Spears quote van iemand anders dan Britsanity.
    Dat komt omdat er vanaf vandaag geen Britsanity meer is.... PAM PAM PA-DAM....

    Nee, Britsanity is niet vermoord, Britsanity heeft besloten om haar username te veranderen!

    Het klinkt wellicht vreemd, maar dit was stiekem een moeilijke beslissing.
    Britsanity staat nu eenmaal voor mijn liefde voor Britney Spears (en nee daar is niks aan veranderd), maar de wereld veranderd wél en ik zou liegen als ik zei dat dat geen belangrijke factor is. De strijd die ik (en vele anderen) voeren om Britney aan de top te houden, is wellicht onrealistisch… Nutteloos, zoals sommigen zeggen. Ja, misschien heeft ze haar beste tijd gehad, maar dat betekend niet dat ik haar niet (meer) waardeer om de persoon die ze is.

    Ik sta dus al jaren hier op Q bekend als “de Britney Spears fan.” Dat is iets om trots op te zijn, want als je fan bent van iemand (van wie dan ook) mag je daar trots op zijn! Maar tegelijkertijd vind ik het ook jammer, want ik ben niet alleen “de Britney Spears fan”, ik ben zoveel meer…
    Dus daarom vond ik het na al die jaren tijd om mijn Q account in een nieuw jasje te steken, om jullie kennis te laten maken met al die andere kanten die van te voren wellicht niet zo bekend waren.

    Daarom wil ik jullie introduceren aan “de nieuwe mij”, die vanaf vandaag dus "Dreadful" heet.

    Cheers! :Y)

    [ bericht aangepast op 4 juni 2015 - 17:37 ]


    I'll lick the poison from right off your kiss

    Dit wordt echt wennen, maar ik snap waarom je toch gekozen hebt voor een nieuwe username! (:


    Pretty is just a pretty word.

    Wauw, dat wordt behoorlijk wennen. But I like it! ^^


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Marijsel schreef:
    Dit wordt echt wennen, maar ik snap waarom je toch gekozen hebt voor een nieuwe username! (:


    26 - 02 - '16

    Palinoia schreef:
    Wauw, dat wordt behoorlijk wennen. But I like it! ^^


    Can't control my second personality

    Woah. Dat wordt wennen :'D


    "I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]

    Palinoia schreef:
    Wauw, dat wordt behoorlijk wennen. But I like it! ^^


    † Love? I want to sleep.