• Hoi hoi,

    bij deze een waarschuwing, het is een zeiktopic.

    Zoals sommige mensen het is opgevallen, ben ik de laatste maanden zeer weinig op Quizlet. Mijn oververmoeidheid begin zijn tol te eisen. Geloof me, ik vind het absoluut niet leuk. Al ben ik wel al bezig met onderzoeken in het ziekenhuis.
    De laatste maand ben ik afwezig geweest omdat ik zwarte piet was. Het was heel erg leuk met de kinderen maar ook met de ouderen maar ik ben nu wel kapot hahaha.

    Donderdag op vrijdag ben ik mijn beste vriend kwijt geraakt omdat hij zich 'niet wilde binden aan verplichtingen' zoals praten met mij. Na een lang gesprek met frustraties, ergernis en angst, heb ik hem zogezegd de middelvinger gegeven. Ik heb er gewoon geen zin meer in.

    Maar daarbij heb ik wel een leuk vooruitzicht: volgende week zaterdag heb ik een fotoshoot met als thema : The Walking Dead! Ik zal er zeker foto's van op Quizlet zetten :P

    Oh en nog iets: vanwege de feest maand is Blitzen weer terug! (HalfBloodPrince)


    Maar ik ben echt toe aan de kerstvakantie. Lekker schrijven en even niks aan mijn kop.
    Zo dat moest eruit. Om het topic nuttig te houden hebben jullie nog leuke vooruitzichten of planningen?


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Vervelende gebeurtenissen zeg. Mooi dat je in ieder geval een goed vooruitzicht hebt! ^^
    Ik zit eigenlijk in hetzelfde schuitje. Heb een hele nare tijd achter de rug waar ik eigenlijk nog met één been in sta. Maar beetje bij beetje wordt het beter. Zolang ik mezelf eraan blijf herinneren om positief te blijven. (: Heb in ieder geval wel zin in de feestdagen.

    Elvenking schreef:
    Vervelende gebeurtenissen zeg. Mooi dat je in ieder geval een goed vooruitzicht hebt! ^^
    Ik zit eigenlijk in hetzelfde schuitje. Heb een hele nare tijd achter de rug waar ik eigenlijk nog met één been in sta. Maar beetje bij beetje wordt het beter. Zolang ik mezelf eraan blijf herinneren om positief te blijven. (: Heb in ieder geval wel zin in de feestdagen.


    Ja dar heb ik ook ontzettend zin in! Maar alles komt goed^^


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Ik ben blij dat je het er allemaal uit hebt kunnen gooien en het komt allemaal goed! Ik ben in ieder geval blij te zien dat blitzen terug is. HO HO HO, MEEEERRY CHRISTMAS! (hoera)


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Patholoog schreef:
    Ik ben blij dat je het er allemaal uit hebt kunnen gooien en het komt allemaal goed! Ik ben in ieder geval blij te zien dat blitzen terug is. HO HO HO, MEEEERRY CHRISTMAS! (hoera)


    hahaha nu dat sinterklaas de deur uit is kan ik me eindelijk focussen op kerst en dit is het begin :D


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Blitzen schreef:
    (...)

    hahaha nu dat sinterklaas de deur uit is kan ik me eindelijk focussen op kerst en dit is het begin :D


    Precies, ik heb een paar rotte maanden achter mij en een paar voor mij, dus kerst is mijn goal!


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Sterkte en succes Sharon!


    The thing you do mean something to people -Ncis


    16 - 09 - '17

    Thanks Irma en sylvie <3


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Meh, niet fijn om te horen, hopelijk gaat alles snel beter en krijg je in de kerstvakantie je welverdiende rust!


    Queer zijn is gewoon alles

    Debbaut schreef:
    Meh, niet fijn om te horen, hopelijk gaat alles snel beter en krijg je in de kerstvakantie je welverdiende rust!


    thanks jarne en ik zie dat je profiel foto een update heeft gehad hahaha wel leuk!


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Blitzen schreef:
    (...)

    thanks jarne en ik zie dat je profiel foto een update heeft gehad hahaha wel leuk!


    Ja, haha, Nick moet zich kunnen aanpassen aan alle gelegenheden!:p


    Queer zijn is gewoon alles

    Debbaut schreef:
    (...)

    Ja, haha, Nick moet zich kunnen aanpassen aan alle gelegenheden!:p


    hahahaha inderdaad


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."