Gunnulfsen schreef:
(...)
"Niemand is het daarover eens" vind ik maar een raar argument, aangezien het toch echt in meerdere wetenschappelijke onderzoeken aangetoond is dat seksualiteit wel degelijk een deel uitmaakt van je DNA. Het is niet het enige dat het bepaalt, dat is waar, maar het heeft wel degelijk iets te maken met hoe je geboren wordt. En je hoort mij niks zeggen over mensen dwingen om een bepaald geslacht leuk te vinden? Dus ik snap niet zo goed waarom je dat noemt.
Het was gewoon een voorbeeld, dat laatste, om de vergelijking duidelijk te maken.
Dat het in je DNA zit is onzin, trouwens. Het zogenaamde 'homo gen' bestaat niet. Je kan beïnvloed worden in de baarmoeder door bepaalde stoffen zoals testosteron en andere chemische stoffen, maar dat is alleen dat vergroot de kans enkel, het bepaald het alsnog niet. Daarbij ligt het er ook aan hoe je hypothalamus in elkaar zit. Zelfs je opvoeding en levenservaring heeft hier invloed op, er zijn allerlei invloeden waardoor je seksuele voorkeur beïnvloed kan worden. Bij geadopteerde kinderen (van twee verschillende ouders) die samen worden gebracht en waarvan één homo is, heeft de ander een grotere kans om ook homo te worden, door invloeden ná de geboorte. Dus ja, dan word je inderdaad homoseksueel en dan ben je er niet mee geboren.
Your make-up is terrible