• Hey, ik zou graag een RPG willen beginnen over bromances van One Direction. Het zou gaan over de band en hun ingewikkelde gevoelens met elkaar. Natuurlijk niet met elke bandmember. Welke bromances er juist zijn kan nog beslist worden maar ik zou het liefst een Ziam hebben als één van de twee. (Voor mij blijft Zayn altijd iemand van de band) De andere is nog te kiezen.
    Er komt 16+ in voor dus wie niet tegen seks kan, kan zich best niet aanmelden.
    We zouden dan elk twee personages hebben om te beschrijven.
    Ik hoop dat ik een reactie krijg

    Misschien een paar voorwaarden:
    Als je niet meer kan antwoorden zeg dat dan even, dat de andere niet zit te wachten op antwoord.
    Moest je toch willen stoppen zeg dat dan ook even.Kan je niets sturen voor een lange tijd meld dit zeker.
    Moest je zelf nog een idee hebben zou ik het graag horen. Of zelf tijdens het RPGen als je nog een ideetje had zeg het dan ook maar.


    When you spend so long trapped in darkness, you find that the darkness begins to stare back. - Sarah J Maas

    * hoi zayn, hier liam* - Liam


    -

    Mag ik dan Louis en Liam zijn.. lilo is mijn bromance maar ik vind het wel leuk om Ziam te doen ;)


    -