• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.



    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ik zit er over na te denken om een Sims (4) wedstrijd te openen, maar ja. Geen idee of er genoeg animo voor zal zijn.


    26 - 02 - '16

    Back to to the smile en the yes•ses.


    •

    I hate you.


    kindness is never a burden.

    Yeoubi schreef:
    Ik zit er over na te denken om een Sims (4) wedstrijd te openen, maar ja. Geen idee of er genoeg animo voor zal zijn.

    Dat is wel erg leuk ^^

    //
    Yeeeesss, Fnatic heeft beide matches gewonnen :'D More Fantasy Points for me (:

    Yeoubi schreef:
    Ik zit er over na te denken om een Sims (4) wedstrijd te openen, maar ja. Geen idee of er genoeg animo voor zal zijn.


    Ik zou wel mee willen doen c:


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Bostick schreef:
    (...)

    Ik zou wel mee willen doen c:


    Het bericht aan een van de wedstrijdmods is gestuurd. Nu nog wachten op toestemming ;3


    26 - 02 - '16

    Yeoubi schreef:
    (...)

    Het bericht aan een van de wedstrijdmods is gestuurd. Nu nog wachten op toestemming ;3


    Kun je mij een berichtje sturen als je hem geopend hebt?


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Bostick schreef:
    (...)

    Kun je mij een berichtje sturen als je hem geopend hebt?


    Of course c;


    26 - 02 - '16

    Opnieuw bagger geslapen, het enige voordeel is dat ik vanavond in de bus dan waarschijnlijk wel kan slapen.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    24 paar sokken. 24 paar coole sokken. Who cares dat dit bewijst dat ik niet goed ben in shoppen, ik heb 24 paar sokken met katten en pugs en uiltjes en vosjes en cuPCAKES IK BEN ZO GELUKKIG.


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Wiarda schreef:
    24 paar sokken. 24 paar coole sokken. Who cares dat dit bewijst dat ik niet goed ben in shoppen, ik heb 24 paar sokken met katten en pugs en uiltjes en vosjes en cuPCAKES IK BEN ZO GELUKKIG.


    Altijd als ik voor kleding ga kijken, dan kom ik thuis met sokken. Mijn moeder noemt me sokkofiel (cat)


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    I've been thinking too much, help me.

    Een selfie van 1MB? Ik kom niet eens aan de helft. (cat)


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Wiarda schreef:
    24 paar sokken. 24 paar coole sokken. Who cares dat dit bewijst dat ik niet goed ben in shoppen, ik heb 24 paar sokken met katten en pugs en uiltjes en vosjes en cuPCAKES IK BEN ZO GELUKKIG.


    Oeh, katten en pugs? Ik denk dat wij wat dezelfde sokken hebben. Waar komen ze vandaan? (cat)


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Welke van deze nummers? Keuzes, keuzes...

    [ bericht aangepast op 17 mei 2015 - 12:40 ]


    Rest in Peace, Son of Gondor