• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.



    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Awkward moment when you think you are important to someone — but you are not.


    Sheathes schreef:
    Awkward moment when you think you are important to someone — but you are not.



    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ik hoop dat het heel hard gaat regenen of zo, ik wil niet naar buiten.


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    Wat aardig van je, dat jij alle informatie van Wikipedia al gepakt hebt en ik dus opzoek moet naar iets anders.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Mijn kat ziet er zo gelukkig uit met z'n nieuwe kussentje dat ik er blij van word ;3


    26 - 02 - '16

    Ik heb op dit moment één persoon die me met respect behandelt en die zit in Finland. Top man. Fuck internet, fuck alles. Muziek. Muziek is goed.


    Caution first, always.

    Right now, I really wouldn't care if I would die. And I'm pretty sure you wouldn't care either.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    I feel so stupid, because I am...


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."

    Celaena schreef:
    Right now, I really wouldn't care if I would die. And I'm pretty sure you wouldn't care either.


    Please don't talk like that. I would care.


    kindness is never a burden.

    Myke, ga 'ns leren.


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Laten we wat positieve energie hierin stoppen - oh wacht, ik heb geen energie vandaag. Pfsh, wat een rottige, luie dag is dit, zeg. D:


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Novoselic schreef:
    Laten we wat positieve energie hierin stoppen - oh wacht, ik heb geen energie vandaag. Pfsh, wat een rottige, luie dag is dit, zeg. D:


    Same. Ik dacht dat het leuk was om er vandaag eens op uit te trekken met de camera, maar het weer staat er niet naar.


    26 - 02 - '16

    Sommige mensen zijn zo perfect en getalenteerd, like how?


    Rest in Peace, Son of Gondor

    Yaaas, bijna alle haaientanden omgeschoten vandaag =3


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    No need for me.