• —1997/1998, het jaar waar de Second Wizarding War druk aan de gang is. Iedereen is bang, wanhopig en vele families moeten onderduiken. De meeste mensen vluchten of zorgen dat hun kinderen in ieder geval vrij zijn. Terwijl Harry Potter, Ron Weasley en Hermione Granger met zijn drieën rondreizen gaat het er op Hogwarts hard aan toe.
    Severus Snape is nu het schoolhoofd en heeft de broer en zus Carrow als hulp, om iedere leerling die de regels overtreed hard te handhaven. Er is een klein groepje leerlingen die de D.A, Dumbledore's Army, heroprichten. Om zo de moed en de hoop erin te houden.
    In deze RPG gaat het over hoe hun alles beleven. En je bespeelt een zesde of zevende jaars student.



    Invullijstje:

    • Naam
    • Leeftijd
    • Bloedstatus
    • House
    • Uiterlijk
    • Innerlijk
    • Geschiedenis
    • Relaties
    • Extra




    Rollen:

    Hufflepuff

    • Jongen • • Gereserveerd • Elros
    • Meg Beatrice Crownover • Zevende jaars • Clarick
    • Jongen • • Gereserveerd • Elros
    • Meisje • • Gereserveerd • Balloo
    • Hayden Ivorello Turner • Zevende jaars • Yaritza


    Ravenclaw

    • Meisje • Zesde jaars • Gereserveerd • 901FreeAtLast
    • Aiden James Bell • Zevende jaars • Involved
    • Meisje • Zevende jaars • Gereserveerd • Cafune
    • Meisje • • Gereserveerd • Yaritza
    • Jongen • • Gereserveerd • Malachai
    • James Finley • Zevende jaars • Donnie
    • Meisje • • Gereserveerd • PerfectoMomento


    Slytherin

    • Adalae Noélia Winchester • Zevende jaars • Sociopaths
    • Jongen • • Zevende jaars • 901FreeAtLast
    • Meisje • • Gereserveerd • Alastor
    • Storm Atticus Dexter • Zevende jaars • Clarick
    • Celeste Tori Elders • Zevende jaars • Samota
    • Jongen • • Gereserveerd • Cissy
    • Meisje • Zevende jaars • Gereserveerd • Nebthet
    • Alroy Roghan Brogen • Zevende jaars • Copterus
    • Jongen • • Gereserveerd • Ghrol


    Gryffindor [Stop op Gryffindors!]

    • Jongen • • Gereserveerd • Fortis
    • Jongen • • Gereserveerd • Alastor
    • Jamie-Lee Chloë Turner • Zevende jaars • Copterus
    • Misha Aisha Scara • Zevende jaars • Equine
    • Dean Tomas • Zevende jaars • Cafune
    • Lauren Aurelia Carpenter • Zevende jaars • Gereserveerd • Grohl
    • Meisje • • Gereserveerd • Cissy
    • Meisje • • Gereserveerd • The_Glue
    • Ezra Kayden Burgsmea • Zevende jaars • Samota



    Regels

    — Minimaal 175 woorden schrijven.
    — Houdt de jongens en meisjes gelijk, evenals alle afdelingen.
    — OOC pesten we elkaar niet of maken we ruzie. IC kan dit natuurlijk wel!
    — Sluit niemand buiten.
    — Alleen 901FreeAtLast & Malachai maken de nieuwe topics aan.
    — Have fun!

    [ bericht aangepast op 27 mei 2015 - 22:06 ]


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Oh, mag mijn meisje trouwens een zevendejaars zijn of niet?


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Ik zou graag van mijn Hufflepuff meisje (Ide) een Slytherin jongen maken, omdat ik 1) niet zo gek ben op meisjes spelen, maar ik dacht 'let's try it' en 2) ik het vervelend vind dat mijn beide chars supervriendelijk zijn (':
    I'm very weird like that.


    kindness is never a burden.

    Ik wil graag stoppen met Flynn...
    Ik weet niet waarom maar zijn personage trek me niet zo.. op welke manier ik hem ook neer zet ik ben nooit tevreden. in tegenstelling tot Juha!

    Dus Flynn gaat weg als dat kan x)


    you never leave my mind, even when i have a million things to worry about

    LAUREN AURELIA CARPENTER




    Spunky is nothing compared to courage.


    Be brave.


    Know your friends, know your enemy.
    Know them both, one not more than the other.

          • Naam
    Lauren Aurelia Carpenter

          • Leeftijd
    Zeventien.

          • Bloedstatus
    Lauren is een volbloed heks. Haar beide ouders zijn volbloed tovenaars, maar niet al haar grootouders zijn volbloeds. Haar overgrootouders uiteraard wel weer, want haar ouders zijn het ook. Het maakt Lauren echter niet zoveel uit hoe haar bloedstatus ineen zit, al maakt ze wel al eens - om te grappen, opmerkingen over dreuzeltelgen. Dit is echter nooit echt serieus bedoeld.

          • House
    Lauren is ingedeeld bij Gryffindor. Dit had ze niet verwacht, gezien haar hele familie verdeeld zat over Ravenclaw en Slytherin. Ze heeft van beide trekjes - ze kan heel goed leren en heeft een goed geheugen, ze is ambitieus en sluw, maar toch heeft de sorteerhoed haar bij Gryffindor ingedeeld - om tot op de dag van vandaag nog onbekende redenen. Ze heeft wel moed, maar ze vind zichzelf niet dapper genoeg om in Gryffindor te passen, al is de sorteerhoed het daar duidelijk niet mee eens.

          • Uiterlijk
    Lauren heeft de voorbije zomer haar krullende kastanjebruine haren naar een kortere coupe gebracht, met succes, want zelf vind ze het perfect zo. Ze heeft een vrij breed hoofd en grijsgroene ogen. Lauren is vrij klein, ze is slechts één meter 55 groot en dat is zeer klein voor haar leeftijd. Ze zou zelf graag wat groter zijn, maar ze kan nu eenmaal niet veel doen aan haar lengte.
    Verder verzorgt Lauren zich goed: Ze gebruikt veel dreuzelproducten als mascara, eye-liner, lotion e.d. Ze vind dat zo'n dingen vaak een beter effect geven dan magie en ze is ook gewoon bang dat te gebruiken op haar lichaam, omdat de mogelijkheid dan bestaat dat ze het niet meer kan veranderen als ze wat fout gaat.


          • Innerlijk
    Lauren is geen harde bitch en geen super vriendelijk meisje dat enkel aan anderen denkt. Ze vecht voor de mensen en de doelen waar ze in gelooft en gaat niet van kant wisselen wanneer het erop lijkt dat de ene kant gaat winnen. In dat opzicht is ze totaal het tegenovergestelde van iemand hypocriet. Ze steekt haar mening niet onder stoelen of banken, maar probeert het wel zo mooi te verwoorden dat een persoon het niet als belediging opvat, maar ze verwacht van anderen ook dat zij dat doen - ze verwacht soms te veel dat mensen net zo zijn als zij.
    Laurens attitude is echter verschrikkelijk. Als ze iets niet graag doet, zal ze er ook geen zak voor doen, of dat nu belangrijke of onbelangrijke dingen zijn. Ze is dan ook totaal niet sarcastisch ingesteld, haar humor neigt meer naar het cynisme en zwarte humor, om haar eigen gevoelens en pijn weg te steken. Ze doet dan ook alsof ze tegen cynisme en zwarte humor kan, maar ze kan er absoluut niet tegen. Vanbinnen is ze nog steeds gebroken (zie geschiedenis) en dat durft ze niet toe te geven. De enige twee mensen aan wie ze het ooit gezegd heeft, zijn haar beste vriendin en haar vriendje.
    Lauren doet zich vaak voor als iemand die snel mensen vertrouwt, maar dat doet ze absoluut niet. Ze wil gewoon geen mensen afstoten, want eenmaal je haar kent, is ze een heel lief meisje dat gewoon gebroken is en daarom soms gemeen uit de hoek kan komen. Ze is ambitieus en zal heel veel doen haar doel te bereiken - een eigenschap die ze geërfd heeft van haar familie uit Slytherin. Verder is Lauren, letterlijk en figuurlijk, heel sportief en kan ze goed geheimen bewaren. Ze kan soms gewoon dingen verkeerd verwoorden zodat dat tot conflicten komt die ze nooit gewild had.


          • Geschiedenis
    Lauren heeft geen gemakkelijk verleden gehad. Toen ze elf jaar was stierf haar zus door dreuzelzelfmoord - werd gezegd. Alait - haar zus, had zich altijd heel erg geïnteresseerd in Dreuzels en op haar computer (die ze ooit had gekocht), hadden ze in haar historie manieren gevonden om zelfmoord te plegen. Dat bleef iedereen haar en haar familie drie jaar lang volhouden. Echter, toen Lauren op een nacht vier jaar later weer een nachtmerrie had over de dood van haar twee jaar oudere zus, stond ze op om een natte washand te gaan halen om op haar hoofd te leggen, hoorde ze haar vader mompelen in zijn slaap over de manier waarop hij "haar vermoord had". Lauren, die eerst dacht dat het gewoon een nachtmerrie was zoals zij er ook meerdere had, wilde verder stappen, maar op dat moment ging de deur van de slaapkamer van hun ouders open en richtte haar vader zijn toverstaf op haar. Lauren vervloekte hem uit een reflex en contacteerde het Ministerie van Toverkunst via het haardvuur. Toen het Magisch Arrestatieteam bij haar thuis aankwam, heeft ze hen alles verteld. Het was namelijk niet de eerste keer dat ze hem erover bezig hoorde, maar ze had tot dan altijd gedacht dat het nachtmerries waren, maar gezien haar vader het woord "Avada" al had uitgesproken toen hij zijn toverstok op Lauren richtte, wist ze nu wel zeker dat het hij geweest was. Ze hebben de grootste moeite moeten doen haar vader te kunnen arresteren, maar tot op de dag van vandaag zit hij nog steeds in Azkaban. Lauren heeft verder zelf geen straf gekregen voor het gebruik van magie buiten school, maar ze is er nog steeds niet helemaal overheen.
    Dit is de echte reden waarom Lauren in Gryffindor zit. Het is dan wel maar voorgevallen toen ze vijftien was, maar de sorteerhoed zag deze moed al vier jaar vroeger in haar.


          • Relaties
    Jaime-Lee • Vriendin
    Misha • Vriendin
    Ezra • Vriendje, sinds het vijfde jaar. Lauren os nog steeds helemaal gek van hem.
    Nog iemand?


          • Extra
    • Lauren heeft een uil - Alait, de naam van haar zus.
    • Haar patronus, en die kan ze oproepen, is een jachtluipaard.
    • Ze speelt heel graag Zwerkbal.


    [ bericht aangepast op 26 mei 2015 - 7:55 ]


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Mag ik een Gryffindor meisje? En een Slytherin jongen? Of mag je er maar 1?

    [ bericht aangepast op 20 mei 2015 - 19:45 ]


    "I would have followed you, my brother... my captain... my king."

    Elros schreef:
    Ik wil graag stoppen met Flynn...
    Ik weet niet waarom maar zijn personage trek me niet zo.. op welke manier ik hem ook neer zet ik ben nooit tevreden. in tegenstelling tot Juha!

    Dus Flynn gaat weg als dat kan x)


    Beter gaat Juha biet weg want future husband van Jamie als ze biet worden vermoord :').


    I just caught the wave in your eyes

    Kan ik nog meedoen?


    † Love? I want to sleep.

    Nebthet schreef:
    Kan ik nog meedoen?


    Helleu. :Y)


    "Satan's friendship reaches to the prison door."

    Nebthet schreef:
    Kan ik nog meedoen?


    Van mij wel ^^


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Gryffindor meisje voor mij?


    You got teeth like a wolf, but you cry like a sheep


    Antione Campbell Felix Lefèvre.

    ''My life is a hell and I'm running away from it.''



    ''Be the person who you always want to be.''


    ''Sometimes, your friends and enemies are very close.''


    ''Take things easy, not too fast.''


    Leeftijd: Zeventien jaren oud.
    Bloedstatus: Half-blood. Zijn moeder is een muggle en zijn vader een tovenaar.
    House: Gryffindor. Toch heeft Antione veel eigenschappen uit andere afdelingen.
    Uiterlijk
    Innerlijk
    Geschiedenis
    Relaties
    Extra


    ''Cause I've got a jet black heart and there's a hurricane underneath it.''

    Sociopaths schreef:
    (...)

    Van mij wel ^^

    Haha, aardig van je ^^ Dan wil ik graag een chick, als dat mag.


    † Love? I want to sleep.

    COLTON THANKYOU SIMONE


    I just caught the wave in your eyes

    Nebthet schreef:
    (...)
    Haha, aardig van je ^^ Dan wil ik graag een chick, als dat mag.


    Ik vind het goed, en ook voor The_Glue. Dan is de verhouding namelijk 11-10 voor meisjes ^^ Welke afdeling?


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Jamie-Lee op page 2 is geloof ik af.


    I just caught the wave in your eyes