• Hallo mensjes. Ik zie allemaal van die coole profiel thema's, maar ik weet niet hoe je zoiets moet invoeren/maken. Ik heb nu gewoon de basis, die iedereen op het begin heeft. Kan iemand uitleggen hoe ik dat doe? De thema's die ik kan kiezen zijn ook niet zo leuk.
    Ook gebruik ik vaak foto-posts en als het goed is kan ik daar gewoon cursieve of dikgedrukte tekst onder zetten (met de codes en als het goed is) alleen dat lukt niet. Waarom niet?
    Alvast bedankt voor het helpen. ;3


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Je kan op internet zoeken naar gratis thema's. ;3 Heel vaak staat erbij hoe je de thema's erin moet zetten en er komen altijd tonnen met opties bij die gemakkelijk in te stellen zijn.


    Your make-up is terrible

    Wat Nikki zegt - even googlen naar "Tumblr themes" en je hebt heel veel opties, waarbij meestal ook wordt uitgelegd hoe je zo'n theme code moet gebruiken. ^^

    En wat dat tweede betreft is het me eigenlijk niet helemaal duidelijk wat het probleem is. Je krijgt tekst niet schuin- of dikgedrukt? Hoe probeer je dat dan te doen? De codes die hier op Q werken doen het op Tumblr voor zover ik weet in ieder geval niet. Nu ze laatst hun post edit systeem overhoop hebben gegooid hebben vernieuwd, vind ik het sowieso een beetje verwarrend, maar je moet tegenwoordig tekst selecteren en dan op een van de knopjes drukken die verschijnen boven de geselecteerde tekst. Werkt dat ook niet?


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    ---

    [ bericht aangepast op 1 feb 2015 - 19:30 ]


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Square schreef:
    Wat Nikki zegt - even googlen naar "Tumblr themes" en je hebt heel veel opties, waarbij meestal ook wordt uitgelegd hoe je zo'n theme code moet gebruiken. ^^

    En wat dat tweede betreft is het me eigenlijk niet helemaal duidelijk wat het probleem is. Je krijgt tekst niet schuin- of dikgedrukt? Hoe probeer je dat dan te doen? De codes die hier op Q werken doen het op Tumblr voor zover ik weet in ieder geval niet. Nu ze laatst hun post edit systeem overhoop hebben gegooid hebben vernieuwd, vind ik het sowieso een beetje verwarrend, maar je moet tegenwoordig tekst selecteren en dan op een van de knopjes drukken die verschijnen boven de geselecteerde tekst. Werkt dat ook niet?


    Ahh, daar kwam ik dus niet achter. Ook opgelost. Dank jullie wel! (:


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Hajime schreef:
    (...)

    Ahh, daar kwam ik dus niet achter. Ook opgelost. Dank jullie wel! (:


    Ik vind het ook een erg raar systeem dat ze nu gebruiken, om eerlijk te zijn, dus je zult vast niet de enige zijn. Maar fijn dat het nu werkt! ^^


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Slotje op aanvraag.


    Deep inside, I've never felt alive