• Don't know of het hier hoort maar ja,
    Ik moet even iets kwijt: Vandaag ging mijn gymleraar met pensioen dus hebben we een leuke gymles gehouden.
    We hebben Zwerkbal gedaan! (dance) Echt heel gaaf!
    Zo hee dat was het :Y)
    En om het niet heeeeel nutteloos te laten klinken, wat vinden jullie ervan om eens zwerkbal met gym te spelen? Of wat zou jij doen met een klas om een leuke gym afsluiting te bedenken?

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    "If we burn, you burn with us." Katmione --> FollowTheSpider

    Ah, wat gaaf zeg. Lijkt me leuk om dat te spelen!


    Pretty is just a pretty word.

    Wat is zwerkbal
    voel me nu echt een sukkel maar ok;)


    Life is like the ocean. It can be calm or still, and rough or rigid, but in the end, it is always beautiful

    Ik zou het zelf nogal gek vinden. Plus niemand bij mij in de klas zou zelfs maar wíllen meedoen, dus dan zou de pret er snel af zijn. Wij gaan als afsluiter elk jaar bowlen en dat is wel leuk.


    Ex astris, sciencia

    Mulford schreef:
    Ik zou het zelf nogal gek awesome vinden. Plus niemand bij mij in de klas zou zelfs maar wíllen meedoen, dus dan zou de pret er snel af zijn. Wij gaan als afsluiter elk jaar bowlen en dat is wel leuk.


    take me back to the basics and the simple life

    Zwerkbal meen je dat nu echt dat lijkt eerder iets van de Harry Potter films!!


    Life is like the ocean. It can be calm or still, and rough or rigid, but in the end, it is always beautiful

    Dat is het ook Meride.
    3 Hoepels op stokken aan elke kant van de zaal en dan met een grote rode bal proberen te scoren, met twee gele ballen mensen afgooien en met een mini blauwe bal, ehh ja, dat is de snaai.


    "If we burn, you burn with us." Katmione --> FollowTheSpider

    Huh, hoe hebben jullie dat gedaan dan :') denk niet op vliegende bezems ofzo haha


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Marijsel schreef:
    Ah, wat gaaf zeg. Lijkt me leuk om dat te spelen!


    Queer zijn is gewoon alles

    Haha, zo creatief waren mijn gymdocenten helaas nooit. Wat een grappig idee. ^^


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Ik ken het niet eens. :W


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Lupton schreef:
    Huh, hoe hebben jullie dat gedaan dan :') denk niet op vliegende bezems ofzo haha


    Haha nee, je mocht niet lopen met de bal maar je moest overspelen. Verder niet echt met stokken tussen je benen ofzo :')
    De gymleraar vertelde dat we een soort handbal spelletje gingen doen, maar sommige kinderen herkenden het al meteen, riepen "Zwerkbaaaaaal!" En begonnen als gekken te roepen tegen een jongen met zwart haar en een bril: "Heeey Harry Potter, gooi die bal es ff!"
    De jongen had nog nooit van Harry Potter gehoord xD


    "If we burn, you burn with us." Katmione --> FollowTheSpider

    Wow er mensen die Zwerkbal niet kennen :')

    Dat is trouwens gewoon een officiële sport in Amerika! (: zou dat echt een keer willen doen haha want het ziet er echt grappig uit.


    "I solemnly swear that i am up to no good."

    Op zo'n Snapchat event ding zag ik een tijdje geleden ook het WK Zwerkbal. Het zag er super kneuzig uit, en ik moest echt lachen, maar ik ben wel blij dat het bestaat (als je begrijpt wat ik bedoel).


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Het Wk zwerkbal hihi :)


    "If we burn, you burn with us." Katmione --> FollowTheSpider

    OMG dat is echt awesome! Jouw leraar moet docent van het jaar worden!
    Haha op Elfia waren ook de Nederlandse Zwerkbalteams. Super grappig t ziet er echt leuk uit!


    It's kind of fun to do the impossible ~ Walt Disney