I have to let you go.. but I don't want to :c You only talk to me to hurt me. Ik dacht dat je beter was dan dat. Het slaat echt nergens op. Ik heb je zovaak verdedigd en vergeven en jij kunt dat bij mij niet? Het is niet dat ik ben vreemdgegaan, je verraden heb of iets anders, dus what the fack is het nou? Je zegt dat je niet wil wachten en ik geef als antwoord dat ik met je af wil spreken, doe je nog steeds zo bitchy. Wat is 't nou? Als je het niet zegt, kan het ook niet veranderd worden. But instead of that, luister je liever naar iemand anders die shit over mij te vertellen heeft en advies geeft. Je hebt me altijd gezegd dat je moest praten met de persoon zelf en het gewoon zeggen, maar nu sla je zelf dat advies in de wind. Wie weet nou beter dan de persoon zelf? Jij bent degene die vreemd ging, terwijl je beweerde dat je me 'nog leuk vond'. Je bent zeker beter geworden op sommige punten. Ja, vèèl beter :}
En jij vind het raar dat ik zo reageerde op alles? Ik wil niet het gevoel geven dat alles jouw schuld is, ik was ook zeker een bitch, maar geef dan ook gewoon toe dat jij fout zat.
[ bericht aangepast op 4 mei 2015 - 15:42 ]
Don't walk. Run, you sheep, run.