• Who's going? Waar sta je/zit je :'D Mijn plaats is: vak 111, eerste rang eerste rij, stoel 375 tmt 377


    They were never in fact homeless

    Ik ben echt zo jaloers! Ik wilde samen met een vriendin -die wilde niet maar na lang aandringen hahaha- zij zou de kaartjes kopen, ik alles naar haar overgehaald. WAS ZE HAAR PASJE KWIJT EN LUKTE HET NIET. Nu ga ik niet.


    “I was never really insane except upon occasions when my heart was touched.” --- Edgar Allan Poe

    Ik ga niet, maar dat wist je volgens mij al. Veel plezier!! c:


    Medb - Pronouced as [me-èv]

    Ik ga in Brussel! Ik zit in het platinum vak C volgensmij en dan rij 5, haha. (:


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Ik baalde zo erg dat ik geen kaartjes had, omdat m'n moeder nog niet thuis was en die de enige in huis is die kan iDealen. Maar toen kwam ik er een paar maanden later achter dat ik volgende week in Londen zit en sowieso niet gekund had...


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Ik zit vak 108, rij geen idee, stoel geen idee. :')


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Ik ook!
    Alleen zijn de vriendin, met wie ik ga, en ik er nog niet helemaal over uit of we er nog wel zin in hebben. (cat)


    ~ It's impossible to forget someone who gave you so much to remember ~

    Ik ga niet omdat ik al een tijd terug mijn fandom-gevoel ben verloren maar ik wil je wel heel veel plezier wensen! En iedereen die gaat, natuurlijk.


    I had a few, got drunk on you and now I'm wasted