• Hooi! (:

    Ik heb twee treinkaartjes over. Die alleen in het weekend geldig zijn, en ik heb geen flauw idee wat ik ermee wil.
    Dus bij deze heb ik besloten weer een A'dam meeting te organiseren, aangezien de vorige geweldig was! :3
    So who's in? C:



    Waar?
    Amsterdam natuurlijk.

    Wanneer?
    Zondag 24 mei!

    Hoelaat?
    Om 13.00 uur.

    Waar afspreken?
    Het lijkt me het handigst om af te spreken, daar waar we de vorige keer afspraken. Amsterdam Centraal station dus. Ik heb even uit een ander A'dam topic een plattegrond en plaatje genomen, ter verduidelijking.


    Klik voor groter.

    Herkenningspunt:



    De plattegrond zelf.






    Wie komt er? (geef even duidelijk aan of je bij ''misschien'' of ''zeker'' wil komen te staan.)
    Usernameswijzigingen doorgeven a.u.b.

    Sowieso:
    GandalfTheSexy ~ Yolanda ~ 18 ~ Van Emmen via Zwolle en Lelystad Centrum
    Overkill ~ Sarah ~ 18 ~ Van Heerhugowaard
    Suuz ~ 18
    Locksley ~ Sofie ~ 19 ~ Van Den Bosch via Utrecht Centraal -> Samenreiskorting
    Assassin ~ Nikki ~ 22 ~ Van Purmerend -> Kan 3 personen meenemen met korting
    Dauth ~ Mitchell ~ 20 ~ Van Purmerend -> Kan 3 personen meenemen met korting
    Adaline ~ Daniela ~ 22 ~ Van Groningen
    Wiarda ~ Jip ~ 16 ~ Van Alkmaar
    Square ~ Inge ~ 18 ~ Van Groningen

    Misschien:
    Mylintis ~ Nina ~ 16
    Khronos ~ Savannah ~ 17
    Blodsvept ~ Belle ~ 17
    Whatsapp ~ Tamara ~ 14
    Seppia ~ Julia ~ 14
    Homan ~ Evi ~ 15
    Mechanic ~ Megan ~ 17
    TOMLINSON ~ Eva ~ 15
    Dionysia ~ Amber ~ 15 ~ Van Utrecht Centraal
    Fay1D ~ Fay ~ 14
    Andria ~ Ellen ~ 17

    ER IS EEN WHATSAPP GROEP!
    Stuur mij even je nummer (of app me) wanneer je erin wilt!
    In de spoiler staat mijn nummer.


    06 - 25 16 43 71

    [ bericht aangepast op 21 mei 2015 - 13:03 ]


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    GandalfTheSexy schreef:
    (...)

    Dan zet ik dat van jou er in ieder geval bij! (:
    Utrecht centraal neem ik aan?

    Sisi ^^


    Deep inside, I've never felt alive

    Hobbitses schreef:
    Ik kom hoogstwaarschijnlijk, en reis dan waarschijnlijk vanaf Groningen :)


    Via welke tussenstations?


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    GandalfTheSexy schreef:
    (...)

    Via welke tussenstations?


    Maakt mij in principe niets uit. Als er mensen vanuit groningen reizen die een bepaalde voorkeur hebben of bepaalde mensen vanaf een bepaald station met mij mee zouden willen reizen, wil ik mij daar best aan aanpassen :)


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Sarah vanaf Heerhugowaard <3


    i put the fun in funeral

    Overkill schreef:
    Sarah vanaf Heerhugowaard <3

    Jij komt? Neem dan ook je *hoe heet dat verdomde ding, peper en zout vaatje/toekomstvoorspeller* mee! (;


    Deep inside, I've never felt alive

    Khan schreef:
    Overigens, zet mij maar op zeker. Ik kan dan namelijk. Ik hoef zelfs niet eens vrij te vragen, omdat het dan eerste pinksterdag is :Y)


    sorry dat ik me meng haha maar uh is op 1e pinksterdag niet alles dicht?


    En mja mij gaat t niet lukken om te komen, helaas, hoef t niet eens proberen te te vragen want mja het is amsterdam en daar mag ik sowieso niet heen + ik ben die dag ervoor pas laat terug uit Londen so yeah.

    wel foto's maken eh :Y)


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Elefant schreef:
    (...)

    sorry dat ik me meng haha maar uh is op 1e pinksterdag niet alles dicht?


    En mja mij gaat t niet lukken om te komen, helaas, hoef t niet eens proberen te te vragen want mja het is amsterdam en daar mag ik sowieso niet heen + ik ben die dag ervoor pas laat terug uit Londen so yeah.

    wel foto's maken eh :Y)



    Uuuuh geen idee.... ;x
    Maar de Mac zal toch wel niet dicht zijn? En daar hangen is ook leuk. Er wordt toch nooit écht gewinkeld op meetings. Niet voor zover als dat ik heb meegemaakt though.


    Jammer dat je niet kunt/mag komen though. :C Londen klinkt wel onwijs awesome, veel plezier!



    OT: Ik zal de beginpost aanpassen!


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Elefant schreef:
    (...)

    sorry dat ik me meng haha maar uh is op 1e pinksterdag niet alles dicht?


    En mja mij gaat t niet lukken om te komen, helaas, hoef t niet eens proberen te te vragen want mja het is amsterdam en daar mag ik sowieso niet heen + ik ben die dag ervoor pas laat terug uit Londen so yeah.

    wel foto's maken eh :Y)

    In Amsterdam volgens mij niet. Tenminste er zal denk ik nog wel wat open zijn ^^


    Deep inside, I've never felt alive

    Je mag mij op zeker zetten. Ik reis vanuit Groningen. En ik zal me wss aanpassen aan anderen qua overstappen enzo, want samen reizen is toch leuker :3


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Kan je mij op misschien zetten?
    Ik reis uit Rotterdam, weet niet of iemand daar ook vanuit reis of daarlangs komt toevallig?


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    Mechanic schreef:
    Kan je mij op misschien zetten?
    Ik reis uit Rotterdam, weet niet of iemand daar ook vanuit reis of daarlangs komt toevallig?


    Jou wil ik zo graag meeten, jammer dat ik niet kan :c


    Ich liebe dich 27.12.23

    Bostick schreef:
    (...)

    Jou wil ik zo graag meeten, jammer dat ik niet kan :c


    Aww, inderdaad jammer! Jou had ik ook graag willen meeten!


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    Pinksteren is een feestdag, right?
    Ik kom er net achter dat mijn treinkaartje niet geldig is op feestdagen... :/


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Haal mij er maar af. Ik heb op die dag een communiefeest van mijn neef en ik moet verplicht gaan want mijn vader is vormselpeter. Ik elk geval veel plezier op de meeting!


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Vinden jullie het goed de meeting op een andere dag te doen? 10 mei gok ik dan dat het wordt. Dan konden de meeste andere mensen.
    Ik kom namelijk wel graag naar mijn eigen meeting, maar met pinksteren is mijn treinkaartje niet geldig.

    Mochten jullie wel per se op 24 mei de meeting hebben, prima. Maar dan moet ik mij bij deze afmelden en gebruik ik mijn kaartje wel voor wat anders.

    [ bericht aangepast op 3 mei 2015 - 11:24 ]


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •