• Hooi! (:

Ik heb twee treinkaartjes over. Die alleen in het weekend geldig zijn, en ik heb geen flauw idee wat ik ermee wil.
    Dus bij deze heb ik besloten weer een A'dam meeting te organiseren, aangezien de vorige geweldig was! :3
    So who's in? C:

Waar?
    Amsterdam natuurlijk.

Wanneer?
    Zondag 24 mei!

Hoelaat?
    Om 13.00 uur.

Waar afspreken?
    Het lijkt me het handigst om af te spreken, daar waar we de vorige keer afspraken. Amsterdam Centraal station dus. Ik heb even uit een ander A'dam topic een plattegrond en plaatje genomen, ter verduidelijking.

Klik voor groter.

Herkenningspunt:

De plattegrond zelf.

Wie komt er? (geef even duidelijk aan of je bij ''misschien'' of ''zeker'' wil komen te staan.)
    Usernameswijzigingen doorgeven a.u.b.

Sowieso:
    GandalfTheSexy ~ Yolanda ~ 18 ~ Van Emmen via Zwolle en Lelystad Centrum
    Overkill ~ Sarah ~ 18 ~ Van Heerhugowaard
    Suuz ~ 18
    Locksley ~ Sofie ~ 19 ~ Van Den Bosch via Utrecht Centraal -> Samenreiskorting
    Assassin ~ Nikki ~ 22 ~ Van Purmerend -> Kan 3 personen meenemen met korting
    Dauth ~ Mitchell ~ 20 ~ Van Purmerend -> Kan 3 personen meenemen met korting
    Adaline ~ Daniela ~ 22 ~ Van Groningen
    Wiarda ~ Jip ~ 16 ~ Van Alkmaar
    Square ~ Inge ~ 18 ~ Van Groningen

Misschien:
    Mylintis ~ Nina ~ 16
    Khronos ~ Savannah ~ 17
    Blodsvept ~ Belle ~ 17
    Whatsapp ~ Tamara ~ 14
    Seppia ~ Julia ~ 14
    Homan ~ Evi ~ 15
    Mechanic ~ Megan ~ 17
    TOMLINSON ~ Eva ~ 15
    Dionysia ~ Amber ~ 15 ~ Van Utrecht Centraal
    Fay1D ~ Fay ~ 14
    Andria ~ Ellen ~ 17

ER IS EEN WHATSAPP GROEP!
    Stuur mij even je nummer (of app me) wanneer je erin wilt!
    In de spoiler staat mijn nummer.

06 - 25 16 43 71

[ bericht aangepast op 21 mei 2015 - 13:03 ]

• It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

Ik vind die 'liever niet' optie een beetje vaag. ;x Je kan toch gewoon wel of je kan toch gewoon niet?

Your make-up is terrible

Ik kan het wel invullen, maar ik weet echt nog totaal niet zeker of ik kom, en op zich maakt de datum me heel weinig uit. Voor zover ik weet zou alleen 2/3 mei voor mij niet zo handig zijn, want dat weekend ga ik ook al naar Jip. (Aan de andere kant ben ik dan natuurlijk wel al in de buurt. :'D ) Ik denk dat ik dus liever gewoon afwacht welke datum andere mensen het beste uitkomt en dan kijk of dat voor mij lukt. ^^

Oh, en Yolanda, ik denk dat je dat kaartje beter aan iemand anders kunt verkopen. Er is vast iemand die er meer aan heeft (en zekerder weet dat hij of zij het ook echt zal gebruiken).

"Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

Assassin schreef:
    Ik vind die 'liever niet' optie een beetje vaag. ;x Je kan toch gewoon wel of je kan toch gewoon niet?

Nou ik heb bijvoorbeeld een dag waarop ik pas om twee uur kan ofzo, dus daar heb ik 'liever niet' ingevuld. :'D

Every villain is a hero in his own mind.

9 mei lijkt me heel leuk, dan zijn mijn vriend en ik 1 jaar samen en dan issie hier ;p

Ich liebe dich 27.12.23

Square schreef:
    Ik kan het wel invullen, maar ik weet echt nog totaal niet zeker of ik kom, en op zich maakt de datum me heel weinig uit. Voor zover ik weet zou alleen 2/3 mei voor mij niet zo handig zijn, want dat weekend ga ik ook al naar Jip. (Aan de andere kant ben ik dan natuurlijk wel al in de buurt. :'D ) Ik denk dat ik dus liever gewoon afwacht welke datum andere mensen het beste uitkomt en dan kijk of dat voor mij lukt. ^^

Oh, en Yolanda, ik denk dat je dat kaartje beter aan iemand anders kunt verkopen. Er is vast iemand die er meer aan heeft (en zekerder weet dat hij of zij het ook echt zal gebruiken).

Dan wacht je nog even af. ^^

En geen enkel probleem. Ik dacht; Laat ik je maar wel even die optie geven. ^^
    Desnoods gebruik ik 'm toch zelf. Of verkoop ik 'm inderdaad door aan een ander. Dunno yet.

Zet mij ook maar op (heel) misschien. ^^ Ik vul de datumprikker later wel in.

Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

DolGuldur schreef:
    (...)
    Nou ik heb bijvoorbeeld een dag waarop ik pas om twee uur kan ofzo, dus daar heb ik 'liever niet' ingevuld. :'D

Is het niet handiger om dat erbij te zetten dan?

Your make-up is terrible

Assassin schreef:
    (...)

Is het niet handiger om dat erbij te zetten dan?

Ja, had ook gekund. :'D
    Maar ik heb het dat hele weekend druk dus ik heb liever een andere dag. 8D
    Maar als het niet anders kan dan kan ik wel :p

Every villain is a hero in his own mind.

Oef. Ene weekend ben ik in Londen, een ander weekend ben ik op Texel 8D
    En op een dag heb ik misschien nog een andere meeting. Maar die datum is nog niet zeker x)
    Druk leven.

"I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]

Assassin schreef:

Ik duid die optie aan als ik vind dat het te dicht bij belangrijke dingen als examens of zo aanleunt.

[ bericht aangepast op 24 april 2015 - 17:26 ]

Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

Heye jongens, ik kan niet mee, dus je kan me van de lijst afhalen. Ik weet alleen niet hoe ik mijn datumprikker verwijder, maar anders moeten jullie Aviva gewoon negeren. Heel veel plezier!

It's kind of fun to do the impossible ~ Walt Disney

@Aviva
    Naahw, jammer! :c Dan zal ik je eraf halen. En geen idee hoe je jezelf van de datumprikker af kan doen. x)

Zet mij maar op misschien. Ik heb het zo druk in de weekenden dat ik even moet kijken.

"Ignite, my love. Ignite."

Ik stuur iedereen die de datumprikker nog niet ingevuld heeft een laatste GB.
    VANAVOND WORDT BEKEND WANNEER DE MEETING PRECIES GEHOUDEN WORDT!

Oooh ik moet 'm nog invullen SORRY. Gaat op z'n vroegst pas aan het eind van de middag en als het niet lukt hoop ik gewoon dat ik kan op de gekozen datum, haha