• Ik weet niet of hier al een topic over is, maar ik ben benieuwe hoe jullie aan je gebruikersnaam zijn gekomen, waar hij voor staat of wat hij betekent!

    Mijn username 'Cheops' komt van de Egyptische farao Cheops(bouwer van de bekende piramide van Giza). Ik vind veel dingen leuk, en het Oude Egypte is daar zeker een van!


    How many legs does a dog have if you call the tail a leg? Four. Calling a tail a leg doesn't make it a leg.

    Merwin -> Drake Merwin -> favoriete personge GONE-serie.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Rivendell is een Elfenstad uit Lord of the Rings.


    Have you ever been alone in a crowded room?

    Accidental, van het liedje Accidental Babies. En omdat sommige dingen per ongeluk gebeuren ^_^


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Eugene Fitzherbert van Tangled. :3



    -> die gast.

    Van Brad Pitt die Achilles in Troy speelt. :9~


    "Well, well. Look who we've got here!"

    De vreugde.


    Has no one told you she's not breathing?

    Van Animal Crossing(cat)


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Het betekent muis in het Italiaans. Mijn moeder noemt me meestal muis, en Italiaans vind ik een mooie taal. Vandaar. (:


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    CarrotKing:


    Mijn username is een kopje, geen plaat

    Ik vond "Floodlight" gewoon een mooi woord, maar toen had één of andere kiddo die nooit online is hem ingepikt, en toen moest er maar een "s" achter. ^v^


    there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

    Remembrall is de Engelse versie van de 'geheugensteen' uit Harry Potter. Vond het wel een mooi woord (:


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Merwin schreef:
    Merwin -> Drake Merwin -> favoriete personge GONE-serie.


    Ik vind hem eng (krul)
    Yayde betekent eigenlijk niks, ik vond het wel leuk klinken. ^.^


    | Reality is for people that lack imagination |

    Een personage van me heet Rune, en het is natuurlijk een oud schrift, haha. Maar het gaat vooral om het personage.

    Edit: heb nu mijn username veranderd dus het bovenstaande gaat niet meer op :p. Adlers staat voor Irene Adler uit Sherlock, maar dan met een s erachter.

    [ bericht aangepast op 10 maart 2012 - 10:03 ]


    But I see that what I was reserving, belongs to you just as much as to any.

    -

    [ bericht aangepast op 9 maart 2012 - 12:50 ]

    Ik vind namen met 'La' sowiso mooi..
    En douce betekend zachte..
    LaDouce dus!


    Let's smile'