• Hooi! (:

    Ik heb twee treinkaartjes over. Die alleen in het weekend geldig zijn, en ik heb geen flauw idee wat ik ermee wil.
    Dus bij deze heb ik besloten weer een A'dam meeting te organiseren, aangezien de vorige geweldig was! :3
    So who's in? C:



    Waar?
    Amsterdam natuurlijk.

    Wanneer?
    Zondag 24 mei!

    Hoelaat?
    Om 13.00 uur.

    Waar afspreken?
    Het lijkt me het handigst om af te spreken, daar waar we de vorige keer afspraken. Amsterdam Centraal station dus. Ik heb even uit een ander A'dam topic een plattegrond en plaatje genomen, ter verduidelijking.


    Klik voor groter.

    Herkenningspunt:



    De plattegrond zelf.






    Wie komt er? (geef even duidelijk aan of je bij ''misschien'' of ''zeker'' wil komen te staan.)
    Usernameswijzigingen doorgeven a.u.b.

    Sowieso:
    GandalfTheSexy ~ Yolanda ~ 18 ~ Van Emmen via Zwolle en Lelystad Centrum
    Overkill ~ Sarah ~ 18 ~ Van Heerhugowaard
    Suuz ~ 18
    Locksley ~ Sofie ~ 19 ~ Van Den Bosch via Utrecht Centraal -> Samenreiskorting
    Assassin ~ Nikki ~ 22 ~ Van Purmerend -> Kan 3 personen meenemen met korting
    Dauth ~ Mitchell ~ 20 ~ Van Purmerend -> Kan 3 personen meenemen met korting
    Adaline ~ Daniela ~ 22 ~ Van Groningen
    Wiarda ~ Jip ~ 16 ~ Van Alkmaar
    Square ~ Inge ~ 18 ~ Van Groningen

    Misschien:
    Mylintis ~ Nina ~ 16
    Khronos ~ Savannah ~ 17
    Blodsvept ~ Belle ~ 17
    Whatsapp ~ Tamara ~ 14
    Seppia ~ Julia ~ 14
    Homan ~ Evi ~ 15
    Mechanic ~ Megan ~ 17
    TOMLINSON ~ Eva ~ 15
    Dionysia ~ Amber ~ 15 ~ Van Utrecht Centraal
    Fay1D ~ Fay ~ 14
    Andria ~ Ellen ~ 17

    ER IS EEN WHATSAPP GROEP!
    Stuur mij even je nummer (of app me) wanneer je erin wilt!
    In de spoiler staat mijn nummer.


    06 - 25 16 43 71

    [ bericht aangepast op 21 mei 2015 - 13:03 ]


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Hou mij maar op misschien, het zal heel erg van mijn schoolwerk afhangen. Daarnaast is een goede vriend van mij die dag jarig, dus het kan zijn dat ik m moet vrijhouden, haha


    Stenenlikker

    Ik zie dat er je er ook al bij hebt gezet dat ik vanuit Groningen kom. Je bent snel. :Y)
    (Of misschien stond dat er al heel lang bij. Geen idee, eigenlijk. :p )


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Square schreef:
    Ik zie dat er je er ook al bij hebt gezet dat ik vanuit Groningen kom. Je bent snel. :Y)
    (Of misschien stond dat er al heel lang bij. Geen idee, eigenlijk. :p )


    Nee. Niet echt. Maar het leek me logisch dat je vanuit Groningen reist. :p


    @Belle
    Okidoki, dan laat ik jou nog even op ''misschien'' staan. ^^


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Ik reis vanuit Alkmaar, overigens. Helaas kan ik niemand korting aanbieden, maar wel een reismaatje voor iedereen die later (of eerder) instapt. :Y)


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Ik vind het heel spijtig, maar ik kan niet :( heb al afgesproken met een vriendin die dag. Heel veel plezier allemaal!


    Life is hard and then we die

    Ohja, misschien handig om erbij te zetten, Yolanda: ik kan samenreiskorting geven aan diegenen die met mijn meereizen.


    Deep inside, I've never felt alive

    Mitchell en ik kunnen allebei 3 personen meenemen (6 dus totaal) met korting.


    Your make-up is terrible

    Khan -> Locksley


    Deep inside, I've never felt alive

    Je kan meereis korting geven als je studentenov hebt, toch? Ik heb weekend-ov.


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Ainigma went Khronos.


    We've lived in the shadows for far too long.

    Ik spreek even namens luie Fay.
    Fay1D kan ook op de misschien-lijst. Ze is 14 c:


    "I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]

    Ik heb wel in de ochtend stage dan. Dus dan kom ik hoogstwaarschijnlijk een stuk later.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Ik kom misschien, ligt eraan hoeveel loon ik krijg deze maand.

    Ik heb hopelijk vanavond genoeg tijd om alles bij te werken. (:


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Eindelijk een meeting die in de buurt van mijn woonplaats is, maar die dag vieren mijn ouders helaas al hun verjaardag. Dus zal ik niet kunnen komen.
    In ieder geval heel veel plezier aan diegenen die wél gaan!


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."