• . . . maakte plaats voor de formule C6H12O6, wat staat voor druivensuiker en Glucose.
    Het leek me wel eens leuk een scientific username te hebben, hahah. :Y)


    Ich liebe dich 27.12.23

    Wauw haha.
    Ik zou mijn eigen naam dan nooit kunnen onthouden bij het inloggen. xD


    Every villain is a hero in his own mind.

    Zo maak jij er even een gemakkelijke naam van x'D


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Deadshot schreef:
    Wauw haha.
    Ik zou mijn eigen naam dan nooit kunnen onthouden bij het inloggen. xD


    Gelukkig sta ik automatisch ingelogd :Y)


    Ich liebe dich 27.12.23

    Caelia schreef:
    Zo maak jij er even een gemakkelijke naam van x'D


    Sorry (A)


    Ich liebe dich 27.12.23

    Druivenglucose was niet origineel genoeg ofzo? :'D


    We will not be quiet, Stonewall was a riot!

    Oh bah. Scheikunde. :'D
    Maar je hebt in ieder geval wel een hele originele naam, en het is verstandig dat je op automatisch inloggen staat! x)


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Debbaut schreef:
    Druivenglucose was niet origineel genoeg ofzo? :'D


    Die snap ik niet, hahah

    Ik snap hem al, hahah nee indeed :Y)

    [ bericht aangepast op 17 april 2015 - 15:59 ]


    Ich liebe dich 27.12.23

    Cwtch schreef:
    Oh bah. Scheikunde. :'D
    Maar je hebt in ieder geval wel een hele originele naam, en het is verstandig dat je op automatisch inloggen staat! x)



    Hahah ja, want ik ben hem nu alweer vergeten :W


    Ich liebe dich 27.12.23

    Dat mensen dit een moeilijke username noemen. Ik heb dit voor mijn eindexamen uit mijn hoofd moeten kennen (joehoe)
    Nee, grapje. Dit is trouwens niet alleen de benaming voor glucose maar ook fructose! Al is dat druivensuiker, geloof ik. Teveel scheikunde of biologie gehad, geloof ik. Het verschil zit hem in de structuur (HA, isomeren, wat vond ik dat toch leuk. Ik ging toen altijd helemaal los, haha).
    Je geeft in ieder geval nostalgische gevoelens aan mij met die username :Y)


    Deep inside, I've never felt alive

    C6H12O6 schreef:
    (...)


    Hahah ja, want ik ben hem nu alweer vergeten :W


    Meen je dat serieus? Hahahaha, was dus toch niet zo'n slimme username van je. x) :p


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Khan schreef:
    Dat mensen dit een moeilijke username noemen. Ik heb dit voor mijn eindexamen uit mijn hoofd moeten kennen (joehoe)
    Nee, grapje. Dit is trouwens niet alleen de benaming voor glucose maar ook fructose! Al is dat druivensuiker, geloof ik. Teveel scheikunde of biologie gehad, geloof ik. Het verschil zit hem in de structuur (HA, isomeren, wat vond ik dat toch leuk. Ik ging toen altijd helemaal los, haha).
    Je geeft in ieder geval nostalgische gevoelens aan mij met die username :Y)

    En is dat goed of slecht? :W


    Ich liebe dich 27.12.23

    Cwtch schreef:
    (...)

    Meen je dat serieus? Hahahaha, was dus toch niet zo'n slimme username van je. x) :p


    Hahah, komt wel goed. Ik sta altijd ingelogd op mijn mobiel, dus als ik een keer per ongeluk uit log vind ik het wel terug. Hahah.


    Ich liebe dich 27.12.23

    C6H12O6 schreef:
    (...)
    En is dat goed of slecht? :W

    Goed, ik heb een acht gehaald voor mijn eindexamen scheikunde. :Y) Ik ga sowieso een studie doen met nog heel veel scheikunde en ik geef nu nog bijles in scheikunde, dus maak je maar geen zorgen. ^^


    Deep inside, I've never felt alive

    Khan schreef:
    (...)
    Goed, ik heb een acht gehaald voor mijn eindexamen scheikunde. :Y) Ik ga sowieso een studie doen met nog heel veel scheikunde en ik geef nu nog bijles in scheikunde, dus maak je maar geen zorgen. ^^


    Haha jeuuj (dance)


    Ich liebe dich 27.12.23

    Ach, ik heb maandag een scheikunderepetitie en daar moet ik dit ook voor kennen, dus dan moet ik gewoon jouw username onthouden :p

    Wel een... Vreselijke username though; ik zou zelf niet zo snel wat scheikundigs ietswatmetschooltemakenheeft als username nemen


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly