• Vandaag zouden we eindelijk ons punt van Pedagogiek terug krijgen. Ik had er niet zo'n goed gevoel over. Ik had iets te makkelijk erover gedacht met leren en had een blackout tijdens de toets. En ja hoor ik had gelijk een 4,3. Mijn eerste onvoldoende sinds deze opleiding. Nogal balen maar naja oké dan ga ik knallen over 8 weken met mijn herkansing. Dus optimistisch ging ik naar mijn mentorles waar we vervolgens horen dat op een viertal na iedereen Oranje krijgt. Bij ons heb je een groen advies maar bij belangrijke toetsen, achterstand enz. kun je oranje krijgen. Twee maal oranje is rood en dat is dat je kunt stoppen met de opleiding. Dat kwam als een klap binnen. In bijna 2 jaar tijd, heb ik nog nooit een onvoldoende gehaald, amper een les gemist en ik ben een goede brave leerling volgens de docenten. De andere helft kreeg hem door rottigheid bij Nederlands wat ook niet helemaal klopt en weet ik het. Ik ben nogal pissed en overstuur omdat ik echt heel bang ben dat ik hem niet haal en moet stoppen en aangezien dit is wat ik al heel mijn leven wil ben ik echt bang. =C

    Nu hoop ik maar dat ik de tien hoofdstukken in acht weken erin gestampt krijg en een voldoende haal.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Misschien moet je even aan je mentor vragen waar opeens dat oranje vandaan komt?
    Voor de rest, heel veel succes met leren.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Blackthorn schreef:
    Misschien moet je even aan je mentor vragen waar opeens dat oranje vandaan komt?
    Voor de rest, heel veel succes met leren.


    ze had het universum op haar schouders maar droeg het als een paar vleugels

    Blackthorn schreef:
    Misschien moet je even aan je mentor vragen waar opeens dat oranje vandaan komt?
    Voor de rest, heel veel succes met leren.
    dat komt omdat als je je herkansing niet haalt je het onvoldoende zou beheersen en daarom dat stuk mist. Ze kan niet zo van groen naar rood dus moet een oranje geven.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    IrishNialler schreef:
    (...) dat komt omdat als je je herkansing niet haalt je het onvoldoende zou beheersen en daarom dat stuk mist. Ze kan niet zo van groen naar rood dus moet een oranje geven.

    Ze bedoelt dat je kan navragen waarom je onvoldoende hebt gehaald voor die herkansing. Misschien verwachtten zij heel andere antwoorden op de toets, terwijl jij dacht het juist te hebben.


    Ik wil een tuin vol egels

    FoxAngel schreef:
    (...)
    Ze bedoelt dat je kan navragen waarom je onvoldoende hebt gehaald voor die herkansing. Misschien verwachtten zij heel andere antwoorden op de toets, terwijl jij dacht het juist te hebben.
    op die manier. Ik heb nog een herkabsing.ik ga woe sdag de toets inkijken en als we willen kunnen wij in onze pauze een half uur extra uitleg krijgen wat ik zeker ga doe .


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    IrishNialler schreef:
    (...) op die manier. Ik heb nog een herkabsing.ik ga woe sdag de toets inkijken en als we willen kunnen wij in onze pauze een half uur extra uitleg krijgen wat ik zeker ga doe .

    Goed idee! ;) Je zal dan zien waarin je tekortschoot, en ze gaan je vast helpen om een beter cijfer te halen. Veel succes, geef niet op!


    Ik wil een tuin vol egels

    Als je zelf al zegt dat je de toets onderschat had en je dan een 4.3 haalt, is je cijfer met acht weken extra tijd om te leren goed op te halen, toch? Zeker omdat je de vraagstelling al kent en weet waar je de fout in bent gegaan deze keer. Misschien is het ook handig wat ademhalings- en ontspanningsoefeningen te leren die je tijdens de toets kan doen, zodat je beter met een black-out om kan gaan.


    "Die Erinnerung ist das einzige Paradies, aus dem wir nicht vertrieben werden können."

    Niet opgeven omdat het deze keer mislukt is, het komt vast wel goed. Gewoon goed leren voor de herkansing en het lukt wel! Heel veel succes!


    16 - 09 - '17

    Veel succes met leren!


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Dylazing schreef:
    Niet opgeven omdat het deze keer mislukt is, het komt vast wel goed. Gewoon goed leren voor de herkansing en het lukt wel! Heel veel succes!


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Dylazing schreef:
    Niet opgeven omdat het deze keer mislukt is, het komt vast wel goed. Gewoon goed leren voor de herkansing en het lukt wel! Heel veel succes!


    Pretty is just a pretty word.

    Dankjewel allemaal. Ik baalde gewoon vreselijk ervan en zeker omdat er nu spanning op staat.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Je kan het! Je kan het! Je kan het! Heb vertrouwen in jezelf, en veel succes met leren ;-)


    Insanity is all around us.