• elke keer als ik me inlog,nog geen 5 minuten later en ik ben automatisch uitgelogd,hoe kan dit?
    als ik met een quiz of met reactie bezig ben is het meteen weg,zodra ik me weer heb ingelogd!


    /

    Probeer eerst je cookies te verwijderen en als dat niet werkt, je laptop opnieuw op te starten. Het gebeurt weleens dat sites raar doen met in- en uitloggen door het gebruik van cookies, al weet ik daar zelf ook niet echt het fijne van.

    [ bericht aangepast op 1 aug 2015 - 12:08 ]


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    JA JA JA :') Dit had ik ook een tijdje. Elke keer wanneer ik een reactie plaatste bij een creatie, logde ik uit. Nu heb ik het gelukkig niet meer. Volgens mij heb ik heel mijn cookiegeschiedenis verwijderd, net zoals mijn downloadgeschiedenis, mijn internetbrowser gerestart en mijn pc helemaal afgesloten. :') Ik had Fabiënne hier ook eens een pb over gestuurd. Maar ja, al van deze dingen hielp niet.
    En dan, plots had ik het niet meer. :')


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    oké bedankt voor jullie hulp(ik hoop dat het vanzelf weggaat


    /

    als ik met een quiz of met reactie bezig ben is het meteen weg,zodra ik me weer heb ingelogd!

    Volgens mij heeft dat inderdaad met de cookies te maken. Verwijder je geschiedenis en cookies en dan zou het weer goed moeten doen.


    Don't walk. Run, you sheep, run.