• . . . maakte plaats voor de formule C6H12O6, wat staat voor druivensuiker en Glucose.
    Het leek me wel eens leuk een scientific username te hebben, hahah. :Y)


    Ich liebe dich 27.12.23

    ik was meteen van, he dat is glucose (:
    Ik vbind het idee leuk, maar zou zeif iets anders erin doen


    If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

    Glucose! Awesome. Ik houd van wetenschapgerelateerde usernames!

    [ bericht aangepast op 17 april 2015 - 16:40 ]


    Ex astris, sciencia

    Elefant schreef:
    Ach, ik heb maandag een scheikunderepetitie en daar moet ik dit ook voor kennen, dus dan moet ik gewoon jouw username onthouden :p

    Wel een... Vreselijke username though; ik zou zelf niet zo snel wat scheikundigs ietswatmetschooltemakenheeft als username nemen


    Het heeft voor mij niets met school te maken, dus zo vreselijk vind ik hem niet :W


    Ich liebe dich 27.12.23

    Baneful schreef:
    ik was meteen van, he dat is glucose (:
    Ik vbind het idee leuk, maar zou zeif iets anders erin doen


    Ieder zijn eigen keuze ;)


    Ich liebe dich 27.12.23

    Ik voel me nu heel trots dat ik die formule meteen herkende ondanks dat ik al vier jaar geen scheikunde meer heb, haha. (krul)

    Het is in ieder geval een erg bijzondere username! En het past in zekere zin ook wel bij je profielfoto, want ik kan me voorstellen dat Barry precies het soort nerd is dat dit geweldig zou vinden. :'D


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Square schreef:
    Ik voel me nu heel trots dat ik die formule meteen herkende ondanks dat ik al vier jaar geen scheikunde meer heb, haha. (krul)

    Het is in ieder geval een erg bijzondere username! En het past in zekere zin ook wel bij je profielfoto, want ik kan me voorstellen dat Barry precies het soort nerd is dat dit geweldig zou vinden. :'D


    Haha, zal ik 'm dan maar houden?


    Ich liebe dich 27.12.23

    Woops. Ik ben een dombo. (cat)

    Maar hij klinkt wel heel wijs, haha.


    wat was dit ookalweer

    Gaaaaaaaaaf!


    Pretty is just a pretty word.

    Cwtch schreef:
    Oh bah. Scheikunde. :'D
    Maar je hebt in ieder geval wel een hele originele naam, en het is verstandig dat je op automatisch inloggen staat! x)


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."