• Deze zomer heb ik nog helemaal geen plannen, maar ik heb natuurlijk geen zin om drie maanden binnen te zitten. Ik zou er heel graag gewoon even tussenuit gaan, een paar dagen in een mooie Europese stad met wat vriendinnen. Het probleem is echter dat ik niet bijzonder veel geld heb. Nu kwam ik op deze site terecht: Surprise Me. Hier kan je voor heel weinig geld een reis boeken, maar waar naartoe weet je niet. Daar kom je op het vliegveld pas achter! Wel krijg je een week van te voren de weersverwachting te horen, dus je weet wel ongeveer wat voor een kleding je mee moet nemen ;]. Ook kan je aangeven dat je bijvoorbeeld niet nóg eens naar Milaan wil, omdat je daar al meer geweest bent. Maar verder is het dus een echte verrassing. Je kan in Valencia terecht komen, maar ook ergens in Litouwen.

    Er zijn meerdere thema's voor de reizen: adventure, city tripping, broke, worldwide en sunsation. Wil je per se bruin kunnen worden aan een strand, dan kun je bijvoorbeeld sunsation kiezen, maar dat is dan wel weer wat duurder. Ik en mijn portemonnee kiezen waarschijnlijk voor broke :Y).

    Op de site staan ook super leuke filmpjes van mensen hun reacties toen ze erachter kwamen waar ze heen zouden gaan.



    Ik ben er ontzettend enthousiast over en hoop echt dat ik met mijn vriendinnen wat kan regelen. Wat denken jullie? Zouden jullie het doen?


    i put the fun in funeral

    Klinkt ontzettend leuk! Als ik ouder was zou ik zeker zoiets doen puur omdat ik me graag laat verrassen


    ‘You must go on’. thrishanakru —> Gashina

    Hm, ik ben nog maar 11, maar het lijkt me superleuk! Ik zou het wel doen (:


    I've hurt you again. How foolish can one man be?

    Dat klinkt echter superleuk ^^


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Dat klinkt leuk, vooral omdat je ook kan aangeven welk soort thema je graag wilt. Ik ga dit even onthouden. ^^


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Wat ontzettend tof! Ik ga dit zeker onthouden.


    I had a few, got drunk on you and now I'm wasted

    Damn ik ga dit even onthouden en er op mijn laptop straks wat beter naar kijken. Dit klinkt geweldig!


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Super leuk zou ik ook wel eens willen doen


    I love Cameron Bright,Nick Jonas,Joe Jonas,Kevin Jonas,

    PVRIS schreef:
    Wat ontzettend tof! Ik ga dit zeker onthouden.


    Tell me about it, stud.

    Ik ben iets te jong, maar ik denk dat het wel echt heel leuk is. :Y)


    wat was dit ookalweer

    Het klinkt leuk, maar als ik op zo'n zonvakantie ga kijken, is het toch even duur als dat ik een Ultra all inclusive 5 sterren vakantie naar Turkije boek in een hotel waarvan ik weet dat het goed is. 8D Dan ga ik toch liever daarheen, haha.


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    Het klinkt leuk, maar als ik op zo'n zonvakantie ga kijken, is het toch even duur als dat ik een Ultra all inclusive 5 sterren vakantie naar Turkije boek in een hotel waarvan ik weet dat het goed is. 8D Dan ga ik toch liever daarheen, haha.


    Ik vraag me inderdaad af of het nou écht zo voordelig is als het lijkt, nou ja, met name de sunsation trips en zo. Ik geloof wel dat je voor de broke trips toch wel een hele aardige deal sluit :Y).


    i put the fun in funeral

    PVRIS schreef:
    Wat ontzettend tof! Ik ga dit zeker onthouden.


    "Yes, that was a banana. No one expects the banana!"

    Het klinkt inderdaad best wel cool


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Het klinkt echt leuk, ik ga deze site even onthouden!


    Travel far enough, you'll meet yourself

    Een vriendin en ik kwamen deze site ook tegen. Wij gaan het misschieb ook doen ^^


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!