• Deze zomer heb ik nog helemaal geen plannen, maar ik heb natuurlijk geen zin om drie maanden binnen te zitten. Ik zou er heel graag gewoon even tussenuit gaan, een paar dagen in een mooie Europese stad met wat vriendinnen. Het probleem is echter dat ik niet bijzonder veel geld heb. Nu kwam ik op deze site terecht: Surprise Me. Hier kan je voor heel weinig geld een reis boeken, maar waar naartoe weet je niet. Daar kom je op het vliegveld pas achter! Wel krijg je een week van te voren de weersverwachting te horen, dus je weet wel ongeveer wat voor een kleding je mee moet nemen ;]. Ook kan je aangeven dat je bijvoorbeeld niet nóg eens naar Milaan wil, omdat je daar al meer geweest bent. Maar verder is het dus een echte verrassing. Je kan in Valencia terecht komen, maar ook ergens in Litouwen.

    Er zijn meerdere thema's voor de reizen: adventure, city tripping, broke, worldwide en sunsation. Wil je per se bruin kunnen worden aan een strand, dan kun je bijvoorbeeld sunsation kiezen, maar dat is dan wel weer wat duurder. Ik en mijn portemonnee kiezen waarschijnlijk voor broke :Y).

    Op de site staan ook super leuke filmpjes van mensen hun reacties toen ze erachter kwamen waar ze heen zouden gaan.



    Ik ben er ontzettend enthousiast over en hoop echt dat ik met mijn vriendinnen wat kan regelen. Wat denken jullie? Zouden jullie het doen?


    i put the fun in funeral

    Een vriendin van me heeft dat gedaan, en ze vond het wel oké, maar niet zo super dat ze het opnieuw zou doen. Het ligt heel erg aan de locatie denk ik, want zij zat in Lille, en zo spannend is dat niet.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Ik had hierover gelezen op verschillende blogs en ook al op de site gekeken en het lijkt me inderdaad supergaaf om een keer te doen! Zeker bucketlist waardig; op vakantie gaan zonder te weten waarheen. Een beetje hetzelfde idee als op schiphol op een willekeurig vliegtuig stappen, alleen dan met de zekerheid dat alles al voor je geregeld is.
    Het is dat ik deze vakantie al helemaal volgepland heb maar volgend jaar zie ik mezelf dit zeker doen! c:


    "You can't cancel Quidditch!" - Oliver Wood

    Haha, klinkt ontzettend leuk.
    Ik had het gedaan, mocht ik wat ouder zijn ^^


    "I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]

    Rhaella schreef:
    Dat klinkt leuk, vooral omdat je ook kan aangeven welk soort thema je graag wilt. Ik ga dit even onthouden. ^^


    16 - 09 - '17

    PVRIS schreef:
    Wat ontzettend tof! Ik ga dit zeker onthouden.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Dit ga ik voorleggen aan degene met wie ik op vakantie wil!


    "Ignite, my love. Ignite."