• Ik zit al een jaar (twee jaar???) te wachten op de laatste divergent film (ascendant) en nu lees ik opeens dat de vorige film helemaal geflopt is en de kans dat de laatste film nog word uitgebracht is heel klein en en en....hoe kan ik dit gemist hebben...hoe kan divergent floppen?! ;-;
    Wisten jullie dit? Waarom heeft niemand me dit verteld (cat) GUYS I TRUSTED ALL OF YOU
    RIP. ;-;


    https://www.popsugar.com/entertainment/Divergent-Series-Ascendant-Movie-Details-42175721


    You were born original, don't die as a copy.

    Ik hoor bij dat deel dat vind dat Divergent niks vindt. Hehe, maar het is minder voor degenen die hierop met enthousiasme hebben gewacht.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Cataholic schreef:
    Ik hoor bij dat deel dat vind dat Divergent niks vindt. Hehe, maar het is minder voor degenen die hierop met enthousiasme hebben gewacht.


    Tsssk tsssk ;-;


    You were born original, don't die as a copy.

    lol ja de tweede film was een zware flop

    het heeft heel de boeken verneukt xd


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Ik vind zowel de boeken als de films niks :')

    Toen het laatste boek ineens ook uit het perspectief van Four was, was het voor mij gelijk duidelijk dat Triss dood zou gaan.


    Ik vind het wel nogal lullig dat de cast zelfs zegt dat ze misschien niet verder willen.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    goud schreef:
    lol ja de tweede film was een zware flop

    het heeft heel de boeken verneukt xd


    *Derde film* Neem ik aan dat je bedoeld?


    You were born original, don't die as a copy.

    Gadot schreef:
    Ik vind zowel de boeken als de films niks :')

    Toen het laatste boek ineens ook uit het perspectief van Four was, was het voor mij gelijk duidelijk dat Triss dood zou gaan.


    Ik vind het wel nogal lullig dat de cast zelfs zegt dat ze misschien niet verder willen.



    Ik vond de boeken geweldig, de films duurde langer om te accepteren, maar toen ik eenmaal oké er mee was.....en nu komt er opeens niks meer.

    Dat kan ik me écht niet meer herinneren, het hoofd ding dat ik me kan herinneren is heel veel tranen en snot :')


    Nou ja, opeens willen ze er een tv film of misschien een serie van maken en het contract van de cast zegt duidelijk dat de films in de bioscoop dienen te worden uitgebracht. Dus in feite maakt het bedrijf contractbreuk.


    You were born original, don't die as a copy.

    Cataholic schreef:
    Ik hoor bij dat deel dat vind dat Divergent niks vindt. Hehe, maar het is minder voor degenen die hierop met enthousiasme hebben gewacht.


    El Diablo.

    SPECS schreef:
    (...)

    *Derde film* Neem ik aan dat je bedoeld?




    Wow, ja HAHHZHA ik was Insurgent even vergeten x) thanks Allegiant was inderdaad de flopfilm. Het is zo afwijkend van de boeken. Als je een boekverfilming doet, alsjeblieft, volg het boek.

    [ bericht aangepast op 25 juni 2017 - 0:13 ]


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Gadot schreef:
    Ik vind zowel de boeken als de films niks :')

    Toen het laatste boek ineens ook uit het perspectief van Four was, was het voor mij gelijk duidelijk dat Triss dood zou gaan.


    Ik vind het wel nogal lullig dat de cast zelfs zegt dat ze misschien niet verder willen.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Hoewel ik Divergent niet zo volgde, vind ik het wel jammer voor jou. Want voor niks wachten is ronduit rot. Dus ik hoop dat de film alsnog wordt uitgebracht. Lijkt me flauw als ze er nu ineens wat anders mee gaan doen, zoals een serie want dan zijn de films als serie niet compleet.


    Physics is awesome

    Ik heb de laatste Divergent film niet eens gezien, haha, omdat ik gelezen had dat het zo'n flop was en omdat ik een beetje uit het thema gegroeid was (had het efjes gehad met YA), maar ik vroeg me ook af wanneer die laatste nou eigenlijk zou komen. Niet dat ik 'm ging bekijken, maar ik vroeg 't me gewoon af. Jammer voor je! :c


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Boek één was awesome. Daarna. . . n'eh. Maar ik kan er niet tegen dat ze ineens een filmserie afbreken, haha.


    Ik vind Divergent heeeel vet alleen de enthousiasme bouwde steeds meer af. Op IMDb scoort die ook maar een zesje. Op zich zijn ze super lang bezig met de vierde film, ze hadden al een naam + een cover en dat zag er super awesome uit dus mijn enthousiasme was weer opgebouwd maar meh :(!
    Divergent werd ook een flop omdat de film in hetzelfde jaar uitkwam als Mockingjay Part 1, mensen gingen hiermee vergelijken en kozen voor Mockingjay ondanks dat die film 0.5 meer scoorde dan Divergent

    Erg jammer dat ze hun fans hoop geven en het uiteindelijk toch niet gaan doen :(!!!


    When I'm with you I feel save, like I'm home.

    Cataholic schreef:
    Ik hoor bij dat deel dat vind dat Divergent niks vindt. Hehe, maar het is minder voor degenen die hierop met enthousiasme hebben gewacht.


    Deep inside, I've never felt alive

    SPECS schreef:
    (...)

    Tsssk tsssk ;-;

    Wat moet dat betekenen? 😂


    Don't walk. Run, you sheep, run.