Assassin schreef:
(...)
Er is niks persoonlijks aan.
Je doet echt heel zwart/wit. Als iemand zegt dat jullie slachtoffers spelen is jouw reactie het ene uiterste, dan moeten jullie alles maar ondergaan en mogen jullie er niet op reageren en dat wij toch nooit tevreden zijn. Dat is toch gewoon heel overdreven? Niemand zegt dat jullie mogen reageren en niemand zegt dat jullie ons alleen maar tevreden moeten houden.
Dat is nou gewoon precies wat bedoeld worden met in de slachtofferrol kruipen. Op mij komt het over dat jullie enorm gekwetst zijn, dus daarom mag de rest niet gekwetst zijn. De users zijn de boosdoeners omdat ze jullie 'grap' echt niet kunnen waarderen en ondoordacht vinden. Dat kan natuurlijk niet, boos worden op de mods! Poeh, wat zij wel allemaal niet doen voor de site en alles goed bedoeld hebben. Nee, voor de users is echt nooit iets goeds, wat een dramaqueens zijn het allemaal.
Ik doe net niet zwart wit. Ik probeer te interpreteren wat jullie willen zeggen. En ik vroeg me af of het dat is wat jullie willen.
Daarbij maak je het wel heel persoonlijk door me opeens zo bij de voornaam (verkeerd geschreven) te noemen en opeens redelijk respectloos te eindigen.
Ik wil graag zoiets bespreken, maar om zo kinderachtig te eindigen, daar heeft niemand behoefte aan. Hoe je eindigde staat zelfs bijna gelijk aan uitlokken van ruzie.
Ik wil deze situatie constructief verder bespreken, maar als niemand daar nog behoefte aan heeft, dan mag van mij dit topic dicht en dan stopt met het slotje ook heel de discussie.
I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury