• [ bericht aangepast op 27 dec 2021 - 18:22 ]

    Aleve Feminax, heel veel water en een warme kruik, en dan oprollen met een dekentje en een boek/film/serie. c:


    Spinning around, I'm weightless.

    Hecuba schreef:
    Aleve Feminax, heel veel water en een warme kruik, en dan oprollen met een dekentje en een boek/film/serie. c:


    Ik gebruik inderdaad ook Aleve of Naproxen en als het echt erg zet ik meestal de muziek hard aan en blijf ik in bed liggen.


    Every villain is a hero in his own mind.

    Een kruikje! Ik heb zelf altijd zo'n pittenzak..


    Whatever you do in life will be insignificant, but it's very important that you do it because nobody else will.

    Ik slik altijd Nurofen Mirgraine, want die helpt ook heel goed tegen deze pijn. Lekker in bed blijven liggen met een warme kruik en proberen te slapen. Zo trekt het bij mij altijd weg (en ik heb in het verleden echt héél veel last gehad). ;l


    Caution first, always.

    Inderdaad zijn er veel pillen tegen te kopen.
    Als het echt heel erg is, kun je ook eens naar de huisarts gaan.
    Die schrijven soms bijvoorbeeld een bepaalde anticonceptiepil voor die kan werken.


    Tell me about it, stud.

    Hecuba schreef:
    Aleve Feminax, heel veel water en een warme kruik, en dan oprollen met een dekentje en een boek/film/serie. c:


    Dit. Of Ibuprofen, dat werkt ook wel bij mij, maar die warmte is belangrijk. Soms werkt koffie bij mij ook nog wel als natuurlijke pijnkiller, maar ik heb gelezen dat je beter veel water kunt drinken.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Conaway schreef:
    Inderdaad zijn er veel pillen tegen te kopen.
    Als het echt heel erg is, kun je ook eens naar de huisarts gaan.
    Die schrijven soms bijvoorbeeld een bepaalde anticonceptiepil voor die kan werken.


    Dit deed mijn huisarts, en ik heb inmiddels 4 verschillende gehad en ik word nog altijd ziek van de pijn haha.


    Spinning around, I'm weightless.

    Neurofen 400 + een warm kussentje. Indien je nog geen anticonceptiepil gebruik, raad ik dat ook aan. Ik kon vroeger totaal niet meer de zetel uit van het pijn en moest me in alle bochten plooien terwijl ik nu door de pil enkel nog pijn heb die met een neurofen en een warm kussentje draagbaar wordt.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Naar de huisarts, die schrijft je een anticonceptiepil voor en dan kan je in ieder geval wel zelf regelen wanneer en hoe vaak je ongesteld wordt ^^


    Medb - Pronouced as [me-èv]

    Chocola :3


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Ik laat het eigenlijk vanzelf overgaan, meestal. In het begin dat ik het had had ik altijd super veel pijn, maar dat gaat vanzelf wel over na een paar dagen. Ik ben altijd van mening geweest dat je beter geen chemische brol binnen neemt als je het niet nodig hebt, wat je voelt is normaal.


    Honek aukera edozein, maitea bat pean irakur daiteke. Ez diotenez, beraz. Da, nahiz itzulitako oker.

    Gewoon een paracetamol. Mag je 8 van op een dag en 2 per keer. Ze werken zo'n 4 uur.

    Tywin schreef:
    Ik laat het eigenlijk vanzelf overgaan, meestal. In het begin dat ik het had had ik altijd super veel pijn, maar dat gaat vanzelf wel over na een paar dagen. Ik ben altijd van mening geweest dat je beter geen chemische brol binnen neemt als je het niet nodig hebt, wat je voelt is normaal.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ik zou eens bij de huisarts horen :) Bij mij hebben ze de pil voorgeschreven. En toen dat niet hielp, hebben ze gezegd dat ik ze enkele maanden mocht doornemen.


    What would Emma do?

    Natroproxen (oid) kan helpen. Oa Aleve Feminax heeft dat maar je kan ook kruidvatmerk kopen, which is cheaper XD.


    No growth of the heart is ever a waste