• Dit is het grote Geordie Shore topic :P



    [ topic verplaatst door een moderator ]


    tiptoe through the tulips...

    De hotste van deze show is Gaz (H)

    [ bericht aangepast op 7 mei 2015 - 13:18 ]


    tiptoe through the tulips...

    Hij is inderdaad de knapste van allemaal. (wbw)


    Pretty is just a pretty word.

    Velleity schreef:
    Hij is inderdaad de knapste van allemaal. (wbw)


    Yeah (flower) Je bnt het met mij eens (yeah) (hoera)


    tiptoe through the tulips...

    Ik vind het dieptriest van mezelf dat ik het werkelijk leuk vind, maar ik kijk dus al tijden uit naar het nieuwe seizoen en die nieuwe, biseksuele jongen. :')


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Wiarda schreef:
    Ik vind het dieptriest van mezelf dat ik het werkelijk leuk vind, maar ik kijk dus al tijden uit naar het nieuwe seizoen en die nieuwe, biseksuele jongen. :')


    Haha, de serie is ook echt onzin :P
    Ik kijk er ook al naar uit XD xD


    tiptoe through the tulips...

    Ik heb het zeven seizoenen gevolgd, en ondanks dat mijn favoriet Charlotte er nog in zit heb ik geen zin meer om verder te kijken. Wel trouw een paar jaar gevolgd dus. :')


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    James is geweldig en de knapste. Oke.

    Maar t is zo dieptriest dat ik mezelf triest vind doordat ik het leuk vind :'D


    wat was dit ookalweer

    Ik vond het ook altijd echt leuk om te kijken. :W


    Pretty is just a pretty word.

    Ik heb de eerste paar seizoenen gezien en blijf Charlotte toch de leukste vinden


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Ik kijk het nog steeds hel trouw, ondanks ik het zo erg vind dat ik het zo leuk vind. Mijn favo's zijn Charlotte en Scott, omdat zij zo lekker leip zijn haha.


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Portmanteau schreef:
    Ik heb de eerste paar seizoenen gezien en blijf Charlotte toch de leukste vinden


    Tell me about it, stud.

    Arianne schreef:
    Ik heb het zeven seizoenen gevolgd, en ondanks dat mijn favoriet Charlotte er nog in zit heb ik geen zin meer om verder te kijken. Wel trouw een paar jaar gevolgd dus. :')


    Nice


    tiptoe through the tulips...

    Dumbledore schreef:
    Ik kijk het nog steeds hel trouw, ondanks ik het zo erg vind dat ik het zo leuk vind. Mijn favo's zijn Charlotte en Scott, omdat zij zo lekker leip zijn haha.


    Haha nice


    tiptoe through the tulips...

    RechterTwix schreef:
    James is geweldig en de knapste. Oke.

    Maar t is zo dieptriest dat ik mezelf triest vind doordat ik het leuk vind :'D


    Het is wel echt zo'n onzin serie net als ex on the beach haha xD
    Maar toch, wij zijn meiden en we hebben die series nodig haha :P


    tiptoe through the tulips...