• Heeu! Een vriendin van mij had zich ingeschreven op de website dusjijwiltweg.nl en kreeg toen een mailtje met een telefoon nummer. Het was een poster die we op school hadden zien hangen en we verveelden ons dus hadden we voor de grap naar het nummer gebeld en een voicemail ingesproken: "JAA". Even later werden we opeens terug gebeld met de vraag "Australie of Nieuw Zeeland?" We schrokken even maar hadden uiteindelijk Nieuw-Zeeland geantwoord, toen zei de persoon aan de telefoon: "Dat noteren we." Wat?

    Misschien is het een soort actie van GOGO ofzo, maar ik heb geen flauw idee? Ik zit te twijfelen of ik me misschien ook zal inschrijven, maar ik vroeg me af of meerderen van jullie dit al zijn tegen gekomen :'D

    Leek me best wel vet als ik straks echt op reis mag!

    (Ik weet niet of ik dit topic bij het goede onderwerp heb gezet haha)

    Geen idee, nooit van gehoord. Ik zou het aan een kant maar eng vinden, wie weet wie aan de andere kant van die telefoon zit, haha. Maar goed, als het op een poster staat die in school hangt denk ik niet dat het verkeerd zal zijn. Hopelijk is het iets voor reizen natuurlijk (:


    16 - 09 - '17

    That's.. weird. Ik heb er ook nog nooit van gehoord.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Florrie schreef:
    Geen idee, nooit van gehoord. Ik zou het aan een kant maar eng vinden, wie weet wie aan de andere kant van die telefoon zit, haha. Maar goed, als het op een poster staat die in school hangt denk ik niet dat het verkeerd zal zijn. Hopelijk is het iets voor reizen natuurlijk (:


    -

    Takamasa schreef:
    That's.. weird. Ik heb er ook nog nooit van gehoord.

    Straks is het een of andere perverse ziekeling.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Hallo allemaal

    Ik ben net nieuw op dit forum, maar was dus even aan het googlen, want ik had ook de poster gezien en toen kwam ik terecht op dit forum! Ik ben namelijk ook gebeld met de vraag of ik naar Sydney wou of naar New York! Ik had voor New York gekozen en toen werd er ook opgehangen! Vet raar, ik vertrouwde het ook niet helemaal maar zag dus op hun Facebook dat de eerste winnaar wel echt op reis is geweest naar Zweden! vet cool. Ze gaan binnenkort beginnen met een tweede ronde, het lijkt me dus geen perverse ziekeling Undine! hahaha

    Er is een hele facebookpagina. Het ziet er wel betrouwbaar uit but I still wouldn't trust it for shit.


    If a writer falls in love with you, you can never die

    Waar the heck gaan ze het geld, etc, vandaan halen? Zoiets is echt niet gratis hoor. Niets is gratis tegenwoordig :')


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Holy shit. Sorry guys, mijn internet liep vast D:

    [ bericht aangepast op 8 april 2015 - 21:22 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Spotgaai schreef:
    Er is een hele facebookpagina. Het ziet er wel betrouwbaar uit but I still wouldn't trust it for shit.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Het kan best allemaal echt zijn enzo, maar ik persoonlijk zou nooit aan zoiets meedoen. Gewoon omdat ik van dat hele gedoe nog nooit gehoord heb. Maar goed, dat ben ik :')


    I don't understand that reference. - Castiel

    Ja, er zal vast wel iets achter zitten of zo.....

    [ bericht aangepast op 9 april 2015 - 9:05 ]

    Vond dit op google http://jurrienperdok.waarbenjij.nu/ volgens mij is hij de eerste winnaar

    [ bericht aangepast op 9 april 2015 - 10:21 ]

    Ik vind het er best betrouwbaar uitzien eigenlijk. xD
    En je kunt altijd vragen van welke reisorganisatie ze deel uitmaken.


    Every villain is a hero in his own mind.

    Denk iets van GoGo of zo

    Het kan er wel betrouwbaar uitzien, dat betekent niet dat het dat ook direct is.
    Maar goed, zo denk ik dan weer. . .


    Quiet the mind, and the soul will speak.