• Ik vind een jongen uit een andere klas echt leuk. Ik denk ook dat ik verliefd ben. Ik denk heel veel aan hem enzo.En als ik hem zie krijg ik kriebeltjes in mijn buik.
    Maar ik wil dus contact met hem maar hoe?
    Ik durf hem niet aan te spreken.
    en ik weet niet of hij mij leuk vind. Iedereen van school zegt van wel en toenz e vroegen wat ik van hem vond was hij heel sirrieus en zei niet ofzo dat ze moesten stoppen.
    Maar hij heeft geen hyves voor zover ik weet en msn vragen durf ik niet.

    En nog een probleem dus.
    Mijn vader heeft wat tegen Turken en hij is een turk.
    Maar hoe ga ik dit verder doen.
    Tips?
    Ik zit helemaal in de knoop
    Ik hoop dat jullie wat van mijn verhaal nog snappen.


    Ivar Oosterloo.

    uhm.... hij kijkt de hele dag naar je xD dan zal die echt wel iets van je vinden hoor. En hij hangt zijn jas en tas aan zelfde haakje aan jou.(flower) En wat betrefd je pa. Zeg gwn niks net als bij Josh;) Ik snap dat je het wilt vertellen maarja doe maar beter niet of zeg het als ik er bij ben;)
    xx


    You can run, You can hide, But you can't change the tide!

    Hmm, misschien moet je gewoon z'n msn vragen. Of via een vriendin ofzo. En wel wat vakaer met hem praten enzo. En wat je vader betreft laat hem gewoon. Het gaat om jou, niet om je vader.


    The way we live, is the way we die

    Hee... neuken?(baby) Werkt altijd bij jongens.


    If I were a boy, I swear I'd be a better man.

    LALALALALA schreef:
    Hee... neuken?(baby) Werkt altijd bij jongens.


    XD sukkeell... XD


    Believe.

    LALALALALA schreef:
    Hee... neuken?(baby) Werkt altijd bij jongens.


    xD

    Maar vraag hem gewoon gelijk zijn nummer!
    Het linkt groots, maar het is alleen zijn nummer. Ik heb het ook gedaan, en hij gaf het! :3
    Oh, en als je niet weet in welk lokaal je meot zijn, 'verdwaalt ofzo" Dan vraag je hem of je weet welk lokaal ... is. en dan leidt hij je rond.

    "KOM IK AAN MET MIJN DOMME ADViES"


    Emo<3

    Begin rustig.
    loop soms perongelijk tegen hem aan en zeg dan sorry. -doe ik ook haha-
    Zeg soms hoi.
    En als dat goed gaat maak dan af en toe een praatje.
    zo kan je het opbouwen.


    Smiling but close to tears.

    Je vader heeft geen recht om iets tegen turken te hebben.Mischien heeft een turk, of een groep wel iets gedaan wat erg is.Maar dat doen niet alle turken.Turkse jongens zijn meestal ´de boys´.Jij hoeft niks te doen dan.. afwachten.Turkse jongens nemen altijd de eerste stap. Dus... ga maar afwachten. En bovendien zegt de hele school dat hij op je is! Wedden dat het zo is ?

    Ten eerste zou ik me niks aantrekken van wat mijn vader denkt. Als die jongen een leuke jongen is, moet je zelf weten hoe je het gaat uitpakken. Je kan misschien via andere mensen er achter komen of hij je echt leuk vind. En dan proberen iets met hem af te spreken.


    If you want perfection, buy a Barbie

    PurpleEye schreef:
    Ten eerste zou ik me niks aantrekken van wat mijn vader denkt. Als die jongen een leuke jongen is, moet je zelf weten hoe je het gaat uitpakken. Je kan misschien via andere mensen er achter komen of hij je echt leuk vind. En dan proberen iets met hem af te spreken.


    None but ourselves can free our minds.