• Praattopic 02
    You know how it works


    The woods are lovely, dark and deep. But I have promises to keep, and miles to go before I sleep.

    It's nothing much, but it's something.

    Vluuv schreef:
    (huil)

    Ik ga maar alvast broeden op een plan om haar daar weer met een eenmansactie uit te krijgen lmao

    Betekent niet dat ze op haar gat zal zitten toekijken, haha.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Storm wil best wel helpen, maar ja... hij staat pas net weer op zijn benen dus heel veel kan hij niet uithalen ^^ Maar hij zal wel voor d'r pleiten!

    Daaamn Juniper is wreed. Vroeg of laat raken die nog eens in een (eerlijker) gevecht terecht ^^

    [ bericht aangepast op 20 juni 2015 - 12:30 ]

    Haha, ik denk dat Jessica dan de enige masochistische van hun allemaal is? Ze zou zich echt kapot lachen.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ik schrijf vanaaf trouwens een post.

    [ bericht aangepast op 20 juni 2015 - 12:25 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Jorah schreef:
    Storm wil best wel helpen, maar ja... hij staat pas net weer op zijn benen dus heel veel kan hij niet uithalen ^^ Maar hij zal wel voor d'r pleiten!

    Daaamn Juniper is wreed. Vroeg of laat raken die nog eens in een (eerlijker) gevecht terecht ^^

    Hoezo is Juniper wreed?


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Yonggook schreef:
    (...)
    Hoezo is Juniper wreed?


    Stapt Storm over zijn ego heen om zijn excuses aan te bieden, wil ze hem nog eens vernederen en op de knieën dwingen. Dat is mijn definitie van wreed :')

    Jorah schreef:
    (...)

    Stapt Storm over zijn ego heen om zijn excuses aan te bieden, wil ze hem nog eens vernederen en op de knieën dwingen. Dat is mijn definitie van wreed :')

    Hahaha.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Jorah schreef:
    (...)
    Stapt Storm over zijn ego heen om zijn excuses aan te bieden, wil ze hem nog eens vernederen en op de knieën dwingen. Dat is mijn definitie van wreed :')

    Well, nobody said (Juniper in this case) it'd be easy. :Y)


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Sorry's kiddo's. Einde van het jaar = examens en ik heb mijn laatste jaar al eens moeten over doen dus deze keer wilde ik er echt door zijn. Vanaf woensdag ben ik klaar en kan ik gewoon posten, though ^^


    -Hi, I'm Andy, also freaking out- Andy Gallagher

    Is er iemand uit de originele groep die Ray na mijn intropost wil ontdekken om hem te introduceren in het verhaal? c:


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Avenger schreef:
    Is er iemand uit de originele groep die Ray na mijn intropost wil ontdekken om hem te introduceren in het verhaal? c:

    Sure, mijn personage wil wel haha.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Avenger schreef:
    Is er iemand uit de originele groep die Ray na mijn intropost wil ontdekken om hem te introduceren in het verhaal? c:

    HOI.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Ik heb gepost, so whoever's interested, the poor sod's lying about waiting for his Lord and Saviour c:


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Another one who bites the dust. :')


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Zev is going to be so pissed.
    Plots al die drama veroorzaakt door twee idioten, aldus ons lieve Zevon.


    The woods are lovely, dark and deep. But I have promises to keep, and miles to go before I sleep.