• Hallo allemaal!
    *geeft jullie eerst even allemaal een koekje, en gaat met jullie in een kringetje zitten*

    Zo, dus mensjes.

    Ik ben op zoek naar suggesties voor mijn radio.
    Dus iets wat ik kan doen, bijvoorbeeld:

    -Een spel?
    -Een vraag/raadsel voor de avond?
    -Prijsvraag?

    -Hoe ik beter verzoekjes kan regelen?
    -Moet ik meer mensen bellen via MSN/Skype voor mijn radio?
    -Moet ik anders praten?
    -Is de radio tot nu toe goed op slecht?
    -Wat kan er verbeterd aan worden?
    -En nog veel meer

    Alles is welkom! Echt alles!
    Ik zal alles lezen en over nadenken.
    Kritiek is altijd welkom!

    Dusss, heb je een suggestie? Altijd welkom!

    -Rick(juh)


    Het heden is de geschiedenis gezien door de toekomst.

    Een prijsvraag is wel leuk, alleen zou ik niet weten wat de prijs zou kunnen zijn. :'D


    ok

    misschien een raadsel voor de artiest die je gaat draaien

    hoe je beter verzoekjes kan regelen?

    maak een topic aan en laat daar alle verzoekjes komen. douwnload ze van te voren dan hoef je tijdens het draaien zelf niet zoveel te douwnloade ;)


    Het leven is te kort om je bezig te houden met dingen die je ongelukkig maken.

    Attached schreef:
    Een prijsvraag is wel leuk, alleen zou ik niet weten wat de prijs zou kunnen zijn. :'D

    Gratis in de spotlight? x'D


    I don't need to explain myself, I know I'm right.

    Maar een prijsvraag met een standaard vraag waarop je het antwoord op internet kan vinden, dát is niet leuk 8D
    Een prijsvraag waarbij je zelf iets moet verzinnen. Of een hele mooie tekening die je dan moet scannen. XD


    ok

    Liess schreef:
    (...)
    Gratis in de spotlight? x'D

    schatje daar doen ze niet aan ;)

    en trwns dat kan toch niet :S een quiz van iemand anders in de spotlight zette?


    Het leven is te kort om je bezig te houden met dingen die je ongelukkig maken.

    AngelXWings schreef:
    (...)
    schatje daar doen ze niet aan ;)

    en trwns dat kan toch niet :S een quiz van iemand anders in de spotlight zette?


    Tuurlijk kan dat wel, liefje! :'D
    En het is Rick z'n radioprogamma, dus hij moet iemand dan in de spotlight zetten.
    Muahahaha :'D


    I don't need to explain myself, I know I'm right.

    naja, ik weet niet of je er iets aan hebt, maar het is nogal stil als jij praat, dus misschien kan je dan zo'n Brian Eno achtig muziekje erachter draaien.
    En soms kloppen de liedjes niet, want dan is er ineens een hap uit, maar dan loopt het niet meer normaal over, dus dat je halvewege een zin (of einde van een zin ofzo) een stukje uit het liedje mist, en dan bij een andere zin weer verder gaat.
    niet teveel grappen met jezelf maken:X
    mijn naam goed uitspreken:O je zei: guu, maar het is een afkorting, dus G.U. (of: géé úú))
    Verder is mijn hoofd vol met zooi die de leraren er vandaag in hebben gegooid, dus weet ik niets meer.
    En ik vind het wel grappig dat er een quizlet radio is hoor, dat je niet denkt dat ik je alleen maar afzeikxD

    xx Geke (of g.u.)

    ps. de volgende keer dat je gaat zingen moet je de achtergrond en Bill zachter doen;)


    Ja of nee of misschien of wat anders. Who knows?

    GU schreef:
    naja, ik weet niet of je er iets aan hebt, maar het is nogal stil als jij praat, dus misschien kan je dan zo'n Brian Eno achtig muziekje erachter draaien.
    En soms kloppen de liedjes niet, want dan is er ineens een hap uit, maar dan loopt het niet meer normaal over, dus dat je halvewege een zin (of einde van een zin ofzo) een stukje uit het liedje mist, en dan bij een andere zin weer verder gaat.
    niet teveel grappen met jezelf maken:X
    mijn naam goed uitspreken:O je zei: guu, maar het is een afkorting, dus G.U. (of: géé úú)

    Verder is mijn hoofd vol met zooi die de leraren er vandaag in hebben gegooid:O

    En ik vind het wel grappig dat er een quizlet radio is hoor:) Dat je niet denkt dat ik je alleen maar afzeikxD

    xx Geke (of g.u.)

    ps. de volgende keer dat je gaat zingen moet je de achtergrond en Bill zachter doen;)


    Dank je wel ^^ hier heb ik echt wat aan, ik zat idd ook al te denken aan achtergrondmuziek, ik heb dat al bij het weer enzo, maar ik zal het nu vaker doen! Bedankt voor je commentaar :D


    Het heden is de geschiedenis gezien door de toekomst.

    Rickjuh schreef:
    (...)

    Dank je wel ^^ hier heb ik echt wat aan, ik zat idd ook al te denken aan achtergrondmuziek, ik heb dat al bij het weer enzo, maar ik zal het nu vaker doen! Bedankt voor je commentaar :D

    Je kan Brian Eno doen, zoals ik al zei hierboven, dat is van die schiphol muziek.
    Niet echt een liedje, maar ook niet stil. Gewoon zo'n achtergrond deuntje.


    Ja of nee of misschien of wat anders. Who knows?

    GU schreef:
    (...)
    Je kan Brian Eno doen, zoals ik al zei hierboven, dat is van die schiphol muziek.
    Niet echt een liedje, maar ook niet stil. Gewoon zo'n achtergrond deuntje.


    Ik heb zelf al rond de 20 achtergrond muziekjes ;)


    Het heden is de geschiedenis gezien door de toekomst.

    Rickjuh schreef:
    (...)

    Ik heb zelf al rond de 20 achtergrond muziekjes ;)

    ok;)


    Ja of nee of misschien of wat anders. Who knows?

    Vaker dier immitaties doen :Y)
    En dat van verzoekjes Topic openen vind ik ook wel een goeie (=

    .. En lief doen tegen je stalker ^^


    Alcohol is for people who can afford to lose some braincells

    vaker gaan zingen, ghehe :p
    of net als (weetikveel welke radio zender dat heeft) zo'n geluidje laten horen en dan moeten wij raden wat voor iets dat is ofso. :Y)


    -

    viedeogame schreef:
    vaker gaan zingen, ghehe :p
    of net als (weetikveel welke radio zender dat heeft) zo'n geluidje laten horen en dan moeten wij raden wat voor iets dat is ofso. :Y)


    Ja zat ik ook al aan te denken ^^ Raad het geluid, dat is een goede! Dat is de zender q-music trouwens :]

    Daar haal ik mijn inspiratie vandaan voor mijn radio en daardoor ben ik zelf ook radio begonnen ^^


    Het heden is de geschiedenis gezien door de toekomst.