• Hola. c;

    Ik vind het wel jammer dat er op Q geen mogelijkheid is voor een soort groepschat om elkaar wat beter te leren kennen - en ik begrijp ook volkomen dat dat er niet gaat komen, hoor, - en daarom dacht ik dat het misschien wel leuk is om een FB-chat te maken.
    Er is natuurlijk al een Whatsapp groep, maar misschien geeft niet iedereen graag zijn telefoonnummer weg of chat hij liever niet op zijn mobiel - net als ik.
    Als er veel mensen willen meedoen, kunnen er natuurlijk altijd twee groepen komen. Het leuke van een chat is dat er altijd wel iemand is en dat je niet alles hoeft terug te lezen.

    Als er mensen zijn die het ook leuk vinden dan moeten jullie me even toevoegen op facebook, klik. Als er anderen in het lijstje staan die jou al op FB hebben dan hoeft dat natuurlijk niet - al mag het natuurlijk wel. n_n

    Deelnemers:
    Lothbrok - Natascha
    Hawking - Megan
    Prachett - Nikki
    Halfbloodprince - Sharon
    Cwtch - Yolanda
    Dotan - Yong Qing
    BoromirOfGondor - Marleen
    Colonel - Mirte
    Gogh - Evi
    Wiarda - Jip
    LiamJamesPayne - Tamara
    Euphemism - Saskia
    Nereid - Cheryl
    Corona - Tesla
    lm96n - Laneice
    Tywin - Leah
    Blodsvept - Belle
    tubbietoost - Irma
    Hobbitses - Daniela
    Lyla - Gail
    Blackthorn - Sarita
    MrsGately - Demi
    Liopleurodon - Felicia
    B0B - Erieka
    Quokka - Kim
    Chavez - Nele
    Page394 - Laura
    Tsundoku - Marjolein
    Clarice - Veerle
    Joylee - Joyce
    Aserah - Kimberley

    [ bericht aangepast op 23 aug 2015 - 20:47 ]


    Every villain is a hero in his own mind.

    De whapp groep was inderdaad drukker haha


    No matter who you are, where you're from, your skin color, your gender identity, just speak yourself | kim namjoon

    Waarom wist ik hier niet eerder van? Dat lijkt mij een mooie kans om mensen van Q te leren kennen en beter te leren kennen.

    @Jotunheim

    Ik heb je een vriendschapsverzoek gestuurd.


    Physics is awesome

    Zou je mij willen toevoegen? - Nele -
    Ik heb een vriendschapverzoek verstuurd :3


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Iedereen staat er weer bij c;


    Every villain is a hero in his own mind.

    Jotunheim schreef:
    Iedereen staat er weer bij c;


    Kim is de naam, trouwens.


    Physics is awesome

    Quokka schreef:
    (...)

    Kim is de naam, trouwens.

    Top (:


    Every villain is a hero in his own mind.

    Ik ken niet zoveel mensen hier, maar het lijkt me wel leuk! (: ik stuur je zo een verzoek, dan kun je me toevoegen. Ik heet Laura ^^


    "I solemnly swear that i am up to no good."

    Je staat erbij.^^


    Every villain is a hero in his own mind.

    ik wil t op proef. Maak anders een groep aan voeg daar een chat aantoe?


    I'm not a psychopath, Anderson. I'm a high-functioning sociopath. Do your research.

    Storiefan schreef:
    ik wil t op proef. Maak anders een groep aan voeg daar een chat aantoe?

    Ik begrijp je niet helemaal.


    Every villain is a hero in his own mind.

    Ik sta nog niet op de lijst?


    No matter who you are, where you're from, your skin color, your gender identity, just speak yourself | kim namjoon

    Tsundoku schreef:
    Ik sta nog niet op de lijst?

    Nu wel. c;


    Every villain is a hero in his own mind.

    nou gewoon,je maakt een groep bijv. 'Quizlet' ofzo (in groepnamen verzinnen ben ik echt crap) en dan voeg je daar een chat aan toe.Dan kun je ook nog Q-nieuws eraan toevoegen en zo.


    I'm not a psychopath, Anderson. I'm a high-functioning sociopath. Do your research.

    Storiefan schreef:
    nou gewoon,je maakt een groep bijv. 'Quizlet' ofzo (in groepnamen verzinnen ben ik echt crap) en dan voeg je daar een chat aan toe.Dan kun je ook nog Q-nieuws eraan toevoegen en zo.

    Een groep waar?
    Er is gewoon een chat op Facebook en als je daar bij wilt dan moet je me even toevoegen, zoals in de beginpost staat. That's all. c;


    Every villain is a hero in his own mind.

    oh...dacht dat een groep handiger was voor mensen die geen mensen die ze niet kennen willen toevoegen


    I'm not a psychopath, Anderson. I'm a high-functioning sociopath. Do your research.