• Welcome to the land of fantasy.

    Achter de poort van het verraad is een groot land met wezens, weerwolfen, vampieren, demonen. Noem het maar op. Al deze wezens leven in vrede. Wanneer een mens door de poort heen loopt verandert deze in een prins/prinses/ koning/koning. Al deze wezens en mensen leven in vrede. Maar natuurlijk gaat niet altijd alles even goed. De koning is te veel eisend. Maak het mee in wonder land.

    De poort:



    INVULLEN:
    Hele naam - leeftijd - plaatje link - man/vrouw - door

    ROLLEN :
    Koning 0/1
    -

    Koningin 0/1
    -

    Prinsessen 1/2
    -
    -

    Prins 0/1
    -

    Vampieren (1/3 niet meer dan 2 vrouwen)
    - {Juliet Moon}17 jaar (290){Picture link- http://oi39.tinypic.com/2zegwwi.jpg}Vrouw{STwilight}
    -
    -

    Weerwolfen (0/3 niet meer dan 1 vrouw)
    -
    -
    -

    Demonen (alleen maar mannen 0/2)
    -
    -

    Angels (alleen maar vrouwen 0/2)
    -Jade Selene Crystal - 19 - Picture of Jade - vrouw: angel - Shallowx (Maia)
    -


    EXTRA UITLEG
    Ergens ver in een bos staat een poort, achter deze poort zitten allerlei soorten wezens. Wanneer een mens deze poort ontdekt en er door heen loopt is deze meteen van de hoogste familie achter de poort, de familie van Adel. De koning/koningin/ prins en de prinses. (in totaal kunnen er dus maar 4 mensen de poort ontdekken) maar de koning die hier het meeste heerst verwacht te veel van de wezens, verwacht dat ze elkaar met respect zullen behandelen. Hij verwacht dat de vampieren geen bloed zullen drinken en ga zo maar door. Daardoor ontstaan er vele conflicten. En wij gaan de tijd na spelen dat die conflicten een beetje in actie komen zeg maar.

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 28 feb 2012 - 13:25 ]


    I'm a fighter, let me go.

    Zijn Twilight vampieren en weerwolven?

    Blackbirdd schreef:
    Zijn Twilight vampieren en weerwolven?


    Dat mag, dat mag jij zelf over jou personage beslissen


    I'm a fighter, let me go.

    Wil niemand zich inschrijven? Ik red je door deze topic omhoog te bumpen hoor (:
    Kan ik een angel reserveren?


    If you could live anywhere in the world, where would it be? 'Where would you live Zayn?' 'Right next to you, Liam.'

    Sweetest schreef:
    Wil niemand zich inschrijven? Ik red je door deze topic omhoog te bumpen hoor (:
    Kan ik een angel reserveren?


    Sure


    I'm a fighter, let me go.

    Ik snap het niet helemaal, maar als je het iets beter uitlegt, wil ik wel een prinses maken? (a)


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Roosevelt schreef:
    Ik snap het niet helemaal, maar als je het iets beter uitlegt, wil ik wel een prinses maken? (a)


    Ergens ver in een bos staat een poort, achter deze poort zitten allerlei soorten wezens. Wanneer een mens deze poort ontdekt en er door heen loopt is deze meteen van de hoogste familie achter de poort, de familie van Adel. De koning/koningin/ prins en de prinses. (in totaal kunnen er dus maar 4 mensen de poort ontdekken) maar de koning die hier het meeste heerst verwacht te veel van de wezens, verwacht dat ze elkaar met respect zullen behandelen. Hij verwacht dat de vampieren geen bloed zullen drinken en ga zo maar door. Daardoor ontstaan er vele conflicten. En wij gaan de tijd na spelen dat die conflicten een beetje in actie komen zeg maar.


    I'm a fighter, let me go.

    STwilight schreef:
    (...)

    Ergens ver in een bos staat een poort, achter deze poort zitten allerlei soorten wezens. Wanneer een mens deze poort ontdekt en er door heen loopt is deze meteen van de hoogste familie achter de poort, de familie van Adel. De koning/koningin/ prins en de prinses. (in totaal kunnen er dus maar 4 mensen de poort ontdekken) maar de koning die hier het meeste heerst verwacht te veel van de wezens, verwacht dat ze elkaar met respect zullen behandelen. Hij verwacht dat de vampieren geen bloed zullen drinken en ga zo maar door. Daardoor ontstaan er vele conflicten. En wij gaan de tijd na spelen dat die conflicten een beetje in actie komen zeg maar.


    Okidoki.
    Ik maak zo een prinses ^^


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Roosevelt schreef:
    (...)

    Okidoki.
    Ik maak zo een prinses ^^


    Goed!


    I'm a fighter, let me go.

    Alhoewel...
    Zijn er regels enzo? :3


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Roosevelt schreef:
    Alhoewel...
    Zijn er regels enzo? :3


    Niet echt, zolang je plezier hebt vind ik zowat alles goed

    - zolang je niet aldoor in het rolspel door gaat kletsen HAHA want dat vind ik toch zo irritant.


    I'm a fighter, let me go.

    Ik zie nog wel (:
    Als er nog wat mensen meedoen.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Roosevelt schreef:
    Ik zie nog wel (:
    Als er nog wat mensen meedoen.


    Ok.


    I'm a fighter, let me go.

    Waar moet ik de informatie achterlaten? ;p
    hier of in het andere topic? of in een pb :]


    Karma is a bitch!

    INVULLEN:
    Jade Selene Crystal - 19 - Picture of Jade - vrouw: angel - Shallowx (Maia)

    [ bericht aangepast op 28 feb 2012 - 13:05 ]


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Lerosa Deán- 19 - http://weheartit.com/entry/20658146/via/aiine - vrouw:demon - door:Dashed(anne)

    [ bericht aangepast op 28 feb 2012 - 13:58 ]


    On wednesdays we wear black