• Ik heb dus een erg leuk al zeg ik het zelf idee in mijn hoofd, maar nu kan ik maar geen leuke voorpagina maken. ;c
    Het gaat over een beginnende scenarioschrijfster die na lang proberen eindelijk een opdracht krijgt. Hierbij moet ze werken met een wereldberoemde artiest en valt ze haast van haar stoel van verbazing als die artiest interesse in haar toont. (Het klinkt heel cliché als ik het zo neerzet, maar dat is het niet I promise)
    De titel van het verhaal is Lines en ik wil dan ook een leuke zin(nen) met dat woord hebben.
    Het enige waar ik tot nu toe op kan komen is: "Do you ever read between the lines?" - "No, I just make them." En geloof me, ik heb nog nooit zulke slechte zinnen uit mijn vingers laten rollen.
    Zouden jullie creatieve breinen mij misschien een handje kunnen helpen? c:


    It's okay.

    Misschien dat ze juíst tussen 'de regels leest' (het tegenovergestelde) en zoiets niet aan ziet komen (wat er dan ook verder gaat komen.)


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Takamasa schreef:
    Misschien dat ze juíst tussen 'de regels leest' (het tegenovergestelde) en zoiets niet aan ziet komen (wat er dan ook verder gaat komen.)

    Dus dat ze op de vraag reageert dat ze dat wel doet?


    It's okay.

    Bradfordd schreef:
    (...)
    Dus dat ze op de vraag reageert dat ze dat wel doet?

    Yeah, like that. Of er niet precies helemaal op ingaat om het wat 'mysterieus' te houden. Ik weet niet echt hoe de personages ingesteld zijn.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Takamasa schreef:
    (...)
    Yeah, like that. Of er niet precies helemaal op ingaat om het wat 'mysterieus' te houden. Ik weet niet echt hoe de personages ingesteld zijn.


    Sorry voor mijn gigantisch late reactie!
    Dat is op zich best leuk, dat ik er "I might." van maak. Dankje!


    It's okay.

    Picturesque schreef:
    (...)

    Sorry voor mijn gigantisch late reactie!
    Dat is op zich best leuk, dat ik er "I might." van maak. Dankje!

    Zo creatief was het niet echt van me, maar ik probeer me te bedenken hoe het nog meer zou kunnen verlopen. Het faalt alleen tot nu toe heel erg. Al mijn ideeën zijn een beetje.. bleh. Ik zal je laten weten als ik op nog wat kom.
    En geen probleem hoor haha! Het is geheel begrijpelijk dat je wat later reageert (en zo laat vond ik dat eigenlijk nog niet eens ^^).


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Takamasa schreef:
    (...)
    Zo creatief was het niet echt van me, maar ik probeer me te bedenken hoe het nog meer zou kunnen verlopen. Het faalt alleen tot nu toe heel erg. Al mijn ideeën zijn een beetje.. bleh. Ik zal je laten weten als ik op nog wat kom.
    En geen probleem hoor haha! Het is geheel begrijpelijk dat je wat later reageert (en zo laat vond ik dat eigenlijk nog niet eens ^^).

    Ik heb op het moment precies hetzelfde, helaas.
    Vier dagen is toch wel laat in mijn opzicht, maar goed haha c:


    It's okay.