• Hola. c;

    Ik vind het wel jammer dat er op Q geen mogelijkheid is voor een soort groepschat om elkaar wat beter te leren kennen - en ik begrijp ook volkomen dat dat er niet gaat komen, hoor, - en daarom dacht ik dat het misschien wel leuk is om een FB-chat te maken.
    Er is natuurlijk al een Whatsapp groep, maar misschien geeft niet iedereen graag zijn telefoonnummer weg of chat hij liever niet op zijn mobiel - net als ik.
    Als er veel mensen willen meedoen, kunnen er natuurlijk altijd twee groepen komen. Het leuke van een chat is dat er altijd wel iemand is en dat je niet alles hoeft terug te lezen.

    Als er mensen zijn die het ook leuk vinden dan moeten jullie me even toevoegen op facebook, klik. Als er anderen in het lijstje staan die jou al op FB hebben dan hoeft dat natuurlijk niet - al mag het natuurlijk wel. n_n

    Deelnemers:
    Lothbrok - Natascha
    Hawking - Megan
    Prachett - Nikki
    Halfbloodprince - Sharon
    Cwtch - Yolanda
    Dotan - Yong Qing
    BoromirOfGondor - Marleen
    Colonel - Mirte
    Gogh - Evi
    Wiarda - Jip
    LiamJamesPayne - Tamara
    Euphemism - Saskia
    Nereid - Cheryl
    Corona - Tesla
    lm96n - Laneice
    Tywin - Leah
    Blodsvept - Belle
    tubbietoost - Irma
    Hobbitses - Daniela
    Lyla - Gail
    Blackthorn - Sarita
    MrsGately - Demi
    Liopleurodon - Felicia
    B0B - Erieka
    Quokka - Kim
    Chavez - Nele
    Page394 - Laura
    Tsundoku - Marjolein
    Clarice - Veerle
    Joylee - Joyce
    Aserah - Kimberley

    [ bericht aangepast op 23 aug 2015 - 20:47 ]


    Every villain is a hero in his own mind.

    Heb je toegevoegd, ik heet Demy :)

    Zo, de lijst is weer up to date en ik ga jullie nu allemaal toevoegen. (:
    Gezellig.^^


    Every villain is a hero in his own mind.

    Ohja, Corona ~> Killua


    Medb - Pronouced as [me-èv]

    Moeten naamsveranderingen doorgegeven worden? Zo ja: Cwtch -> GandalfTheSexy


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Bump

    Het is de laatste tijd best rustig in de chat, dus meer mensen zijn altijd welkom! Join us!
    (nerd)


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    Ik zou er ook bij willen graag. Die mensen lijken mij kei gezellig. (krul)


    "Ignite, my love. Ignite."

    Marjolein hier^^


    No matter who you are, where you're from, your skin color, your gender identity, just speak yourself | kim namjoon

    Kennen veel mensen elkaar al in de chat/ zitten er veel in?
    Ik zat namelijk eerst in de WhatsApp groep maar het was echt te druk en ik kon de helft niet volgen. Maar ik wil wel graag nieuwe mensen op Q leren kennen


    Can't control my second personality

    Ik doe mee. Ik heet op facebook : Sarah Saartje De Wolf en hier op Quizlet heet ik : GossipGirl21


    I love Cameron Bright,Nick Jonas,Joe Jonas,Kevin Jonas,

    Involved schreef:
    Kennen veel mensen elkaar al in de chat/ zitten er veel in?
    Ik zat namelijk eerst in de WhatsApp groep maar het was echt te druk en ik kon de helft niet volgen. Maar ik wil wel graag nieuwe mensen op Q leren kennen

    Je moet ook niet alles willen kunnen volgen. 8D
    Ik vind het meevallen, maar heb zelf de laatste weken weinig tijd gehad om echt actief mee te doen.


    Every villain is a hero in his own mind.

    Involved schreef:
    Kennen veel mensen elkaar al in de chat/ zitten er veel in?
    Ik zat namelijk eerst in de WhatsApp groep maar het was echt te druk en ik kon de helft niet volgen. Maar ik wil wel graag nieuwe mensen op Q leren kennen


    Nou, we kennen elkaar nu wel redelijk maar het is niet zo dat we inside jokes hebben en die shit. Die whatsappgroep ken ik, en deze chat is echt verre van wat die is hoor (no offense) Het is best rustig, dus geen spam.


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    Je mag mij er ook altijd bij zetten. Mijn naam is Felicia.


    What would Emma do?

    Anatomy schreef:
    (...)

    Nou, we kennen elkaar nu wel redelijk maar het is niet zo dat we inside jokes hebben en die shit. Die whatsappgroep ken ik, en deze chat is echt verre van wat die is hoor (no offense) Het is best rustig, dus geen spam.


    Haha ja de berichten werden mij daar iets te veel inderdaad. Maar dit klinkt leuk (:

    Ik heb mijn vriendenverzoek verstuurd, mijn naam is Kristel


    Can't control my second personality

    Ik sta nog niet in deze lijst, maar ik zit ook in de chat. Mijn naam is Erieka c;


    26 - 02 - '16

    Involved schreef:
    (...)

    Haha ja de berichten werden mij daar iets te veel inderdaad. Maar dit klinkt leuk (:

    Ik heb mijn vriendenverzoek verstuurd, mijn naam is Kristel


    Gezellig!


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )