• Het vierde topic speciaal voor de creatieve quizletters (:

    Hier kun je al je zelfgemaakte tekeningen. digital art etc. plaatsen!

    Topics:
    Topic 1
    Topic 2
    Topic 3


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Yetti schreef:
    https://instagram.com/p/0soBHpuCpk/?taken-by=drawingwithfandoms

    Even een linkje, omdat ik te lui ben om een screenshot te make :')
    HIJ IS EINDELIJK AF! *O*


    Alstu. :3 Ik vind 'm wel leuk, dat schilderij. (:


    help

    Stelmaria schreef:
    (...)

    Alstu. :3 Ik vind 'm wel leuk, dat schilderij. (:


    Awesome! Dankjee! Ik raad het iedereen af om een van gogh schilderij na te schilderen.. Die streepjes.. Ugh


    take me back to the basics and the simple life

    Yetti schreef:
    (...)

    Awesome! Dankjee! Ik raad het iedereen af om een van gogh schilderij na te schilderen.. Die streepjes.. Ugh



    Ik ben sowieso geen fan van Van Gogh, maar die vind ik wel leuk. (:


    help

    Stelmaria schreef:
    (...)


    Ik ben sowieso geen fan van Van Gogh, maar die vind ik wel leuk. (:


    Haha, dankje. Naja, we moeten voor Bevo dus een schilderij na maken, maar er ook een verslag bij maken, wat ook over de kunstenaar gaat, en een presentatie houden, en een opdracht waarin we iets aan het schilderij moeten veranderen, bijv. een foto maken, tekenen ipv schilderen etc, en over van gogh is best veel te vinden, en dit schilderij had ik wel een paar keer gezien, dus ik vond t wel makkelijk leuk om deze te doen :')


    take me back to the basics and the simple life

    Mijn topics.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ik ben bezig met Barry|Flash het is nog een wip (:


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Heeft iemand hier tips om met houtskool te tekenen?


    Mhm?

    Somnephilia schreef:
    Heeft iemand hier tips om met houtskool te tekenen?


    Wat voor tips heb je precies nodig? :') In principe is het als een potlood, het veegt gewoon sneller uit. x)


    help

    Stelmaria schreef:
    (...)

    Wat voor tips heb je precies nodig? :') In principe is het als een potlood, het veegt gewoon sneller uit. x)


    Vooral hoe je het best zachte lijnen tekent. Ik weet dat je minder hard moet drukken, maar dat is met houtskool iets moeilijker (of het ligt aan mij, dat kan ook (: )


    Mhm?

    Somnephilia schreef:
    (...)

    Vooral hoe je het best zachte lijnen tekent. Ik weet dat je minder hard moet drukken, maar dat is met houtskool iets moeilijker (of het ligt aan mij, dat kan ook (: )


    Kan ook gewoon aan je houtskool liggen. (: Ik heb langwerpige stokjes die heel snel afgeven, dus als ik er gewoon over ga zonder er enige druk op te zetten, heb ik al een lijn. Ik tekende vroeger vooral met houtskool, nu niet zoveel meer. Ik weet niet of je schetslijnen bedoelt? Als je een goeie schetstechniek beheerst, lukt het normaal gezien sowieso. (Hiermee bedoel ik dat je je potlood/in dit geval houtskool tussen je duim en middelvinger houdt en eigenlijk de bovenkant van je vingers naar het papier toe houdt, dan zet je meteen veel minder druk. Kan ook zijn dat je dat al doet, maar just fyi. ^^) Als het gewoon voor lichtere lijnen is, veeg ik het gewoon uit met mijn vingers of maak ik het lichter met mijn kneedgom.


    help

    Somnephilia schreef:
    Heeft iemand hier tips om met houtskool te tekenen?

    Hoe harder je drukt, hoe donkerder de lijn. Het beste wat je eigenlijk kan doen is vinden wat je zelf het fijnst vind om er mee te werken, dus oefenen met wat simpele dingen is wel aan te raden. Er wordt vaak aangeraden om van licht naar donker te gaan, maar ik doe het andersom. En let op je vingers! Die kunnen vies worden en dan kun je overal zwarte vingerafdrukken achterlaten :'D.


    Seasons will change, but I shall remain

    Begonnen met een nieuwe tekening :)
    WIP


    http://i.imgur.com/mjYkSpx.png

    Ik was een olifant aan het tekenen:



    toen mijn zusje laatst ineens zei: 'Hey een olifant heeft niet van die dingen op zijn hoofd.'
    Ging ik het googelen. Verrek. xD Good job, Pancakes.
    No idea what I was thinking. Dat wordt vaker naar National Geographic kijken.
    Bij deze is het een Neushoornifant?


    When the why is clear, the how is easy.

    EpicPancakes schreef:
    Ik was een olifant aan het tekenen:



    toen mijn zusje laatst ineens zei: 'Hey een olifant heeft niet van die dingen op zijn hoofd.'
    Ging ik het googelen. Verrek. xD Good job, Pancakes.
    No idea what I was thinking. Dat wordt vaker naar National Geographic kijken.
    Bij deze is het een Neushoornifant?



    Een olisaurus.

    Hij is wel heel gaaf tho


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Olisaurus ftw.(cool) En thanks!


    When the why is clear, the how is easy.