• Heelp. Ik word volgende week 18 maar door Pasen is er die dag geen scouting. Nu wil ik wel gaan trakteren maar ik weet niet wat. De kinderen zijn tussen 5 en 11 jaar.

    Iemand ideeen die niet te moeilijk en duur zijn.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Cupcakes.


    I live for the applause, you will die for it.

    Cupcakes inderdaad, of gewoon cakejes/brownies. Die kun je dan altijd nog zelf versieren om er een persoonlijke draai aan te geven.


    I had a few, got drunk on you and now I'm wasted

    Wat ik zelf vroeger super lekker en tof vond was van die saté prikkers met dingetjes eraan: fruit, snoepjes, worst, kaas etc
    Of bekertjes popcorn :3

    En zoals iedereen zegt, cupcakes zijn ook heel leuk, lekker én makkelijk te maken


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Decim schreef:
    Cupcakes.


    Life is a beautiful struggle

    Infiniti schreef:
    Wat ik zelf vroeger super lekker en tof vond was van die saté prikkers met dingetjes eraan: fruit, snoepjes, worst, kaas etc
    Of bekertjes popcorn :3

    En zoals iedereen zegt, cupcakes zijn ook heel leuk, lekker én makkelijk te maken
    Cupcakes is inderdaad een geode. Fruit ga ik niet doen aangezien ik er pas later heen ga en het nog even durut voor ze er zijn dus dan zijn ze niet meer lekker. en ze houden ook niet zo van fruit.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Ga om een kampvuur marshmallows roosteren ;p


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Chocolade paaseieren? Of als je echt iets wilt maken, muffins misschien.


    Ik wil een tuin vol egels

    Padeladelalala schreef:
    Ga om een kampvuur marshmallows roosteren ;p
    Nee dat is een normaal programma. Daarbij staat een tocht op het programma. Paaseieren ga ik al op stage doen. Ik had anders als ik er gewoon bij was iets willen maken in de oven een taart of cakejes en dan versieren maar helaas


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    IrishNialler schreef:
    (...) Nee dat is een normaal programma. Daarbij staat een tocht op het programma. Paaseieren ga ik al op stage doen. Ik had anders als ik er gewoon bij was iets willen maken in de oven een taart of cakejes en dan versieren maar helaas


    Marshmallows roosteren vind ik niet bepaalt normaal ;')
    Ik doe het haast nooit :c

    [ bericht aangepast op 24 maart 2015 - 17:37 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Padeladelalala schreef:
    (...)

    Marshmallows roosteren vind ik niet bepaalt normaal ;')
    Ik doe het haast nooit :c
    ahhaah bij ons op scouting wel. Door oa een verbouwing naar nieuw gebouw is vuurstoken met broodjes en marshmellows de laatste weken veel gebeurd omdat we hout van het gebouw moesten opstoken =3. Daarbij hebben ze al een programma. Ik kom namelijk alleen het laatste half uurtje om te trakteren en wat te drinken met de stafleiding.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Ik gooi meestal uitdeelzakjes chips in de groep met scouting, dat werkt altijd goed (: Maar je bent leiding van de welpen toch? Dan vinden die kids het vast prima

    Toen mijn zusje nog op de basisschool zat, heeft ze een keer getrakteerd op washandjes die zo waren gevouwen dat het net kuikentjes leken, ongeveer zoals op de foto hieronder. Het kost wat tijd, maar het is niet heel lastig en het past goed bij Pasen. Je kunt wat snoep in het nestje bij de vogeltjes doen. :3


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Zo'n beetje alles wat eerder al is genoemd; cupcakes, zakjes chips. Vooral dat laatste lijkt me handig, omdat er bij die kleine zakjes er wel voor iedereen iets tussen zit.


    Starve the ego, feed the soul.

    Zit hier misschien iets makkelijks en leuks tussen?

    ^ Brownies met gekleurd glazuur en m&ms

    ^ Cake in de vorm van frietjes met vlaaifruit (jam) en slagroom

    ^ Geglazuurde (of chocolade) marshmellows op een stokje. Fruit is optioneel en je kan kijken wat in de aanbieding is.

    ^ Aanklikbaar. Muffins met een cocktailworstje