• Mijn hele goede vriendin (X) irriteert me op dit moment.
    Mijn andere vriendin (L) die heeft soort van liefdesverdriet enzo, je weet wel.. En X die had L problemen verteld over zichzelf - die niet eens zo groot zijn - en toen reageerde L een beetje kortaf, omdat ze echt helemaal down is enzo.
    Dus later komt X naar me toe en zegt: Omg, L is echt zo raar hé! Ik zit nu in de shit& ze kan alleen aan haar liefde denken man wtf..
    Maar L heeft zelf ook liefdesverdriet gehad en toen deed ze ook zo tegen mij enzo.
    En dit is maar één probleem hoor, ze heeft er wel meerdere waaraan ik me irriteer de laatste tijd.
    Ik weet dat ze problemen heeft maar ze kan ook inzien dat anderen dat ook hebben& dat ze daarom zo kortaf reageren.

    Wat moet ik doen? Ik kan het niet meer langer. Straks vertel ik haar hoe ik me écht voel en dan wordt ze boos.


    We accept the love we think we deserve.

    Toch kan je het best rustig met haar gaan praten, alles opkroppen en in één keer eruit gooien is gegarandeerd ruzie.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Is het niet juist de bedoeling dat je tegen je vriendinnen kan zeggen wat je écht voelt?


    None but ourselves can free our minds.

    Misschien is dat de oplossing? Vertellen hoe je, je echt voelt?


    Olive

    Je moet het haar rustig uitleggen, niet beginnen roepen enzo...

    Jacker schreef:
    Misschien is dat de oplossing? Vertellen hoe je, je echt voelt?


    Ja maar dat is het dus. Als ik het ga vertellen, word ze boos en gaat ze zeggen dat ik aan L's kant sta ofzo.. Ik weet hoe ze gaat reageren. En ze heeft al geen vrienden behalve mij en L


    We accept the love we think we deserve.

    Sawtooth schreef:
    (...)

    Ja maar dat is het dus. Als ik het ga vertellen, word ze boos en gaat ze zeggen dat ik aan L's kant sta ofzo.. Ik weet hoe ze gaat reageren. En ze heeft al geen vrienden behalve mij en L
    Is het jouw probleem als zij dat denkt? Als jij duidelijk zegt dat je geen kant wilt kiezen, maar dat je toch iets dwarszit, zeg je niks verkeerds. Als ze dan boos wordt, is dit tenminste niet jouw schuld


    Today will be Girl's Day party with you~

    Je kan het haar toch op een begrijpelijke/rustige manier vertellen?
    Als je niks zegt, komen daar alleen maar problemen van..
    Succes d'r mee! (flower)


    Without You: No Love, No happiness, No Laughing..In Short: No Life!

    Ahw,dat ken ik,, nouja, niet opjouwmanier, maar dat je soms even geenzinhebt in je beste vriendin :X,
    Misschienpraten?, sorryikheb niet heel ergveeladvies.. ;x

    Ik denk dat je het beste toch kan vertellen hoe je je echt voelt. Je kan het beter op een rustige manier zeggen, dan dat je alles er uitgooit en jullie boos op elkaar worden.
    Als zij dan boos wordt, dan moet je haar gewoon even laten afkoelen. Misschien dat ze dan eindelijk in ziet hoe vervelend ze tegen anderen doet en dan is het wel opgelost. En wordt ze wel boos en wilt ze niet meer jullie vriendin zijn? Dan is dat haar probleem. Jij hebt je je andere vriendin nog.
    Maar ik denk dat dat wel zal meevallen. Uiteindelijk zal ze wel weer bij jullie terugkomen en dan is het waarschijnlijk een stuk gezelliger dan het eerste was :')


    To live would be an awfully big adventure