• Waar gaan jullie op stemmen en waarom?
    Ik ga op groenlinks stemmen en bij waterschap op bedrijf, bouw en burger. c:

    [ bericht aangepast op 18 maart 2015 - 11:08 ]


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Allemantheia schreef:
    (...)
    Inderdaad. Ik haat dat soort mensen.
    Wat denken ze wel niet dat er met de ongewenste kinderen gaat gebeuren? Juist, die worden gedumpt of vermoord. Wat is dan erger; een hoopje bewustloze cellen weg laten halen of kindermoord?


    Ik vind het een beetje hypocriet van die mensen om te denken dat ieder kind gewenst moet zijn en niet weggehaald mag worden. Wat nou als zo'n kind nooit een fatsoenlijk leven zal hebben door bijvoorbeeld een hele zware handicap of ziekte? Ik zou er niet aan moeten denken dat ik een kind op de wereld zou zetten dat z'n eerste levensjaar niet eens zou halen. Bovendien, wie ben ik om dat te zeggen. Ik wil mezelf toch niet voortplanten, gezien het vergrote risico's op handicaps en dergelijke.


    26 - 02 - '16

    Burgeon schreef:
    (...)

    Ik vind het een beetje hypocriet van die mensen om te denken dat ieder kind gewenst moet zijn en niet weggehaald mag worden. Wat nou als zo'n kind nooit een fatsoenlijk leven zal hebben door bijvoorbeeld een hele zware handicap of ziekte? Ik zou er niet aan moeten denken dat ik een kind op de wereld zou zetten dat z'n eerste levensjaar niet eens zou halen. Bovendien, wie ben ik om dat te zeggen. Ik wil mezelf toch niet voortplanten, gezien het vergrote risico's op handicaps en dergelijke.


    Wel laten we eerlijk zijn, dat is niet bepaald de grootste reden dat vrouwen hun kinderen laten weghalen.


    Every villain is a hero in his own mind.

    Lothbrok schreef:
    (...)

    Wel laten we eerlijk zijn, dat is niet bepaald de grootste reden dat vrouwen hun kinderen laten weghalen.



    Ja, of door verkrachting, of omdat ze er toch niet klaar voor blijken te zijn. Wat de reden ook moge zijn, ik vind dat vrouwen de baas moeten kunnen zijn over hun eigen buik.


    26 - 02 - '16

    Lothbrok schreef:
    (...)
    Ik heb meer haat aan dat soort mensen. :'D
    Die ze dumpen of vermoorden bedoel ik. Voordat je het verkeerd opvat, haha.

    Daar heb je gelijk in. En ik ben het helemaal met je eens. Maar al die moeders zien geen uitweg meer, want ze willen die kinderen niet. En wat moeten ze anders?
    Als ik ongewenst zwanger was zou ik me geen raad weten als abortusklinieken niet bestonden. Dan zou ik of zelfmoord plegen of met alle moeite mijn kind proberen dood te laten gaan (slechte dingen doen als sauna, slecht eten, niet eten, schapen aaien).

    Allemantheia schreef:
    (...)
    Daar heb je gelijk in. En ik ben het helemaal met je eens. Maar al die moeders zien geen uitweg meer, want ze willen die kinderen niet. En wat moeten ze anders?
    Als ik ongewenst zwanger was zou ik me geen raad weten als abortusklinieken niet bestonden. Dan zou ik of zelfmoord plegen of met alle moeite mijn kind proberen dood te laten gaan (slechte dingen doen als sauna, slecht eten, niet eten, schapen aaien).


    Schapen aaien? Huh? :W


    26 - 02 - '16

    Burgeon schreef:
    (...)


    Ja, of door verkrachting, of omdat ze er toch niet klaar voor blijken te zijn. Wat de reden ook moge zijn, ik vind dat vrouwen de baas moeten kunnen zijn over hun eigen buik.

    inderdaad, en ik ben maar wat blij dat het zo makkelijk is in Nederland.

    Schapen aaien tijdens de zwangerschap verhoogt de kans op miskramen en afwijkingen.

    [ bericht aangepast op 19 maart 2015 - 10:44 ]

    Allemantheia schreef:
    (...)
    inderdaad, en ik ben maar wat blij dat het zo makkelijk is in Nederland.

    Schapen aaien tijdens de zwangerschap verhoogt de kans op miskramen en afwijkingen


    Oh o.o


    26 - 02 - '16

    Allemantheia schreef:
    (...)
    inderdaad, en ik ben maar wat blij dat het zo makkelijk is in Nederland.

    Schapen aaien tijdens de zwangerschap verhoogt de kans op miskramen en afwijkingen.


    Net als geiten ;p


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Burgeon schreef:
    (...)


    Ja, of door verkrachting, of omdat ze er toch niet klaar voor blijken te zijn. Wat de reden ook moge zijn, ik vind dat vrouwen de baas moeten kunnen zijn over hun eigen buik.


    Ik vind dat je je verantwoordelijkheid moet nemen. Er zijn zat anticonceptiemiddelen en dan bén je baas over je eigen buik.
    En natuurlijk ligt het anders bij verkrachtingen, maar het gros van de meiden doet het niet om die reden.

    Maar oké, ik denk dat dit een beetje off-topic wordt haha. Ieder heeft zijn eigen mening daarover en dat is prima.


    Every villain is a hero in his own mind.

    Lothbrok schreef:
    (...)

    Ik vind dat je je verantwoordelijkheid moet nemen. Er zijn zat anticonceptiemiddelen en dan bén je baas over je eigen buik.
    En natuurlijk ligt het anders bij verkrachtingen, maar het gros van de meiden doet het niet om die reden.

    Maar oké, ik denk dat dit een beetje off-topic wordt haha. Ieder heeft zijn eigen mening daarover en dat is prima.


    Dat klopt, het is ook dom als je jezelf niet beschermd.

    Ik zal stoppen, want ik ga te erg off-topic.


    26 - 02 - '16

    Allemantheia schreef:
    (...)
    Daar heb je gelijk in. En ik ben het helemaal met je eens. Maar al die moeders zien geen uitweg meer, want ze willen die kinderen niet. En wat moeten ze anders?
    Als ik ongewenst zwanger was zou ik me geen raad weten als abortusklinieken niet bestonden. Dan zou ik of zelfmoord plegen of met alle moeite mijn kind proberen dood te laten gaan (slechte dingen doen als sauna, slecht eten, niet eten, schapen aaien).


    Volgens mij kun je zulke kinderen nog altijd afstaan. Er zijn genoeg kinderloze ouders.
    Natuurlijk niet de ideale situatie, maar ik ken best wat geadopteerde kinderen en jongeren die toch wel blij zijn dat ze een leven en een toekomst hebben gekregen.

    Ik stop ook haha. Het blijft verleidelijk om over zulke dingen door te blijven. praten. :'p

    [ bericht aangepast op 19 maart 2015 - 10:50 ]


    Every villain is a hero in his own mind.

    Lothbrok schreef:
    (...)

    Volgens mij kun je zulke kinderen nog altijd afstaan. Er zijn genoeg kinderloze ouders.
    Natuurlijk niet de ideale situatie, maar ik ken best wat geadopteerde kinderen en jongeren die toch wel blij zijn dat ze een leven en een toekomst hebben gekregen.

    Ik stop ook haha. Het blijft verleidelijk om over zulke dingen door te blijven. praten. :'p


    Ik zou geen ongewenst kind van me op de wereld willen hebben. Het lijkt me gewoon heel naar en ik zou er dagelijks aan denken. Maar dat ziet iedereen natuurlijk anders.

    Ik stop ook (:

    Hehe, wel echt een rode en groene bedoeling hier :')

    Ik mag helaas nog niet stemmen, maar als het zou mogen D66 of PvdA. We mogen wel wat liever worden tegen onze maatschappij c:


    #dealwithit (cool) NecklessOfHope --> Trohman

    Ik en mijn vriendinnen hebben allemaal op de eerste vrouw in de lijst gestemd zonder dat we het hadden afgesproken. Great minds think alike? Of gewoon seksisme haha.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Ik mag niet stemmen, maar ik denk dat het CDA, PvdA of PvdD zou zijn geworden bij de provincie. Qua waterschappen heb ik me er minder in verdiept, maar ik denk zelf een linkse partij.


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife