• M'n cavia ligt erbij als een zoutzak en de ander eet aan een stuk door.
    Maar ze zijn wel schattig (krul).

    Anyways; hebben jullie ook luie huisdieren?


    "Robbing someone of their smile and putting it on your face doesn’t make you happy." - Tablo

    mijn hamstertje en kat(H)


    if you do it right no one can say that you fail

    Mijn kat is hyperactief.

    Niet lui, maar lief. Haha.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Mijn hondje. Hij slaapt altijd. Maar als we dan naar buiten gaan issie alleen maar aan het rennen en spelen.


    Sometimes in my tears I drown, but I never let it get me down.

    Mijn hond. Hij doet nooit wat en als hij wat doet, is die irritant hihi.


    'The best way to not get your heart broken is to pretend you don't have one.' - Effy Stonem.

    Ik heb ook een lieve, luie cavia. :Y)


    If you wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.

    Mijn kat, lol. x'D Moet je zien:


    If you could live anywhere in the world, where would it be? 'Where would you live Zayn?' 'Right next to you, Liam.'

    Biologist schreef:
    Niet lui, maar lief. Haha.


    "Last night I lay in bed looking up at the stars in the sky and I thought to myself, where the fuck is the ceiling?"

    Mijn kat :W


    Today is the oldest you have ever been, and the youngest you'll ever be.

    mijn kat, ze wordt woensdag 16 en het enige was ze doet is slapen, knuffelen en eten


    Zo ligt ze meestal terwijl ik op mijn laptop bezig ben


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Mijn kat slaapt constant. En als hij wakker wordt begint hij plots hyperactief rond te rennen ^^


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

    Ik heb ook een cavia, genaamd Kiwi :Y)

    En ik heb nog een konijn, kat en 2 honden die van mijn vaders vriendin zijn.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Ik heb helaas geen huisdieren maar ik zou zo graag een cavia willen! (:


    You always have a choice in life, it's sometimes just

    Mijn cavia, hij heet Bart. En het reuzenalbinomannetjeskonijn van Fred, die Hefner heet (haha, ja. De oprichter van de playboy). DIE IS PAS LUI! Maar die staat ook de hele dag tegen zijn voerbakje op te rijen... Zei hij zo: "Ach ja, na een tijdje gaan ze op hun baasje lijken."......... O.o


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    2 katten, de ene miauwt zonder ophouden, die is vervelend, en de ander is helemaal wit en een echte knuffel. Dan heb ik 2 honden, een grote vervelende die mij net zo min moet als ik haar. en de laatste is mijn lieve puppy die niet door heeft dat mijn slaapkamer heilig is, maar het is echt een lievertje :3


    The happiest people don't have the best of everything, they just make the best of everything.