• Waar gaan jullie op stemmen en waarom?
    Ik ga op groenlinks stemmen en bij waterschap op bedrijf, bouw en burger. c:

    [ bericht aangepast op 18 maart 2015 - 11:08 ]


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Ik ga niet stemmen.


    26 - 02 - '16

    Om eerlijk te zijn kan deze hele verkiezing me bar weinig schelen. :x


    Every villain is a hero in his own mind.

    Hmm, ik ben nog net geen 18, dus ik mag niet stemmen. Maar als het wel zou kunnen zou ik SP of PvdD stemmen. (:


    Medb - Pronouced as [me-èv]

    Ik ga op groen links stemmen.

    Ik ga stemmen op Jezus leeft


    Vampire + Servant = Servamp

    Groenlinks denk, hoewel ik het ook eens ben met de pvdd. En bij waterschappen ben ik er nog steeds niet uit. Stemwijzer heeft daar ook niet bij geholpen. Dus dat gaat leuk worden straks :')


    Happy Birthday my Potter!

    Sugasu schreef:
    Ik ga op groen links stemmen.

    Ik ga stemmen op Jezus leeft

    Huuu wat is de link tussen Jezus en Groen Links? 8D


    Every villain is a hero in his own mind.

    Ik ga ezeltje prikken XD
    Whahahahah


    Enjoy the little things in life, because one day you wi

    Lothbrok schreef:
    (...)
    Huuu wat is de link tussen Jezus en Groen Links? 8D


    Zijn twee partijen.
    Jezus leeft is zoon partij waar je pas op stemt als je er echt voor gaat


    Vampire + Servant = Servamp

    D66 of GroenLinks. Ik heb geen idee wat ik voor de waterschappen ga stemmen. Wel vind ik het zonde om te zien dat heel veel mensen niet stemmen, ook naast Q. Voor het stemrecht hebben we moeten vechten, en het is de enige kans van het volk om invloed uit te oefenen. Niet klagen over politiek als je niet stemt. :Y)


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Gestemd! Ik was ook echt de jongste tot nu toe. Ze vonden me helemaal leuk, hoewel de opkomst tot nu toe dieptriest was :') En ik ben voor de bovenste vrouw bij Groenlinks en de bovenste vrouw bij boeren, burgers en waterbelang gegaan uiteindelijk ^^


    Happy Birthday my Potter!

    Ik mag nog niet stemmen want ik word pas in oktober 18.

    [ bericht aangepast op 18 maart 2015 - 14:09 ]


    "Ignite, my love. Ignite."

    Rode boel hier :Y). Ik heb op het moment het meest met de SP, maar ben zeventien dus mag überhaupt nog niet stemmen. Als ik achttien was, had ik het waarschijnlijk alsnog niet gedaan. Het heeft lang geduurd voordat ik me genoeg in politiek verdiept had om te kunnen zeggen achter welke partij ik wel en niet sta en waarom. Tegelijkertijd zijn er zoveel mensen die echt tien keer niks van politiek afweten en op de eerste de beste partij stemmen die ze een leuke naam vinden hebben. Kijk naar de scholierenverkiezingen. Mijn stem weegt daar toch niet tegenop.


    i put the fun in funeral

    D66 en voor waterschap de eerste persoon die ik tegen kom uit Purmerend lol. En ik moet ook voor mijn moeder stemmen, die stemt SP


    Life is hard and then we die

    Lily_Evans schreef:
    Gestemd! Ik was ook echt de jongste tot nu toe. Ze vonden me helemaal leuk, hoewel de opkomst tot nu toe dieptriest was :') En ik ben voor de bovenste vrouw bij Groenlinks en de bovenste vrouw bij boeren, burgers en waterbelang gegaan uiteindelijk ^^


    Haha, ik heb ook op de bovenste vrouw gestemd.

    [ bericht aangepast op 18 maart 2015 - 15:02 ]


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Fereale schreef:
    (...)

    Haha, ik heb ook op de bovenste vrouw gestemd.


    Vrouwen ftw :p Ik had er laatst een discussie over met een vriend en hij wees mij op de economie in Duitsland en het feit dat we nu al lange tijd "mannen aan de macht" hebben gehad en het zo geweldig goed nog niet gaat. Uiteindelijk was ik het wel met hem eens.


    Happy Birthday my Potter!