• Welkom bij Aqua Blu Boutique Hotel & Spa,
    beter bekend als 'Hotel California'



    In Griekenland ligt een groot resorthotel waar jongvolwassenen naar toe komen om te genieten van zon, zee en strand. Sommige komen alleen, anderen komen met tweeën of meer, maar allemaal komen ze met een doel. De jongeren die alleen komen of met meerdere, maar weinig geld hebben, slapen op de onderste verdieping in dorms. Mensen die weer meer geld te besteden hebben slapen alleen of samen op een van de tweepersoonskamers in het hotel.


    Het hotel bestaat uit verschillende verdiepingen; de bovenste verdiepingen bevatten de duurdere suites en tweepersoonskamers, de verdiepingen hieronder de luxere eenpersoonskamers en de normale kamers, de 1e verdieping bestaat uit de dorms, waar men met 4 op een kamer slaapt. Op de begane grond bevinden zich het restaurant, de lobby, het buitenrestaurant en de ontbijtzaal. In een apart gebouw slaapt het personeel in andere dorms, ook met 4 personen op een kamer. Buiten vind je het zwembad met de ligbedden en het prive-strand.

    Meer informatie:
    Het Aqua Blu Boutique Adults Only Hotel ligt op slechts 1,5 km van Kos-stad en beschikt over een wellnesscentrum en een binnen- en een buitenzwembad. De eigentijds ingerichte accommodaties bieden uitzicht op de Egeïsche Zee of het zwembad.

    De luxere kamers en suites van het Aqua Blu Boutique Hotel & Spa beschikken over een woonruimte, een balkon, airconditioning en moderne voorzieningen als een lcd-tv met satellietkanalen en een kluisje voor een laptop. Ze zijn voorzien van badjassen, slippers en toiletartikelen. Sommige accommodaties hebben een spabad en een privézwembad.

    De minder luxe kamers zijn voorzien van de basisbenodigdheden: ze hebben één of twee bedden, een balkon, airconditioning, een tv, een kluisje, toiletartikelen, badjassen, slippers. De accommodaties beschikken daarnaast over een eigen badkamer, en zijn voorzien van een bureau met hierop een waterkoker, en beschikken over een minibar.

    Het restaurant van het hotel serveert internationale gerechten, die worden bereid door bekroonde Griekse chef-koks. Verder zijn er een loungebar en een zwembadbar die drankjes en exotische cocktails schenken.

    De eigen spa beschikt over saunafaciliteiten, een hamam met aromatherapie en een stoombad. Er wordt ook een verscheidenheid aan gezichts- en lichaamsbehandelingen gegeven en er is een ultramodern fitnesscentrum.

    Het hotel heeft gratis privéparkeergelegenheid en gratis WiFi. De luchthaven van Kos is in 30 minuten rijden te bereiken.


    Het werkt als volgt: er zijn vaste rollen, hotelpersoneel bijvoorbeeld, en losse rollen, zoals de gasten. Als losse rol kun je je halverwege het verhaal inchecken en dan krijg je een kamer toegewezen in een bepaald gebouw, áls je voor een tweepersoonskamer kiest. Als je voor de dorm gaat, krijg je een dorm toegewezen. Wanneer je geen tijd of zin meer hebt, check je gewoon weer uit. De tijd loopt gelijk met de real life tijd. Dus is het nu avond, dan is het in de RPG ook avond. Dit om het simpel te houden met tijdsprongen of iets.

    Regels;
    -Algemene RPG-regels zijn van toepassing. (Niet schelden OOC, tussen haakjes OOC schrijven, 16+ mag maar.., blabla)
    -Alleen ik open de topics.

    -Als je incheckt, drop je je personage is het rollentopic en pas als je je personage's naam bij de hotelkamers ziet, mag je beginnen in het speeltopic.
    -Als je wilt stoppen, check je eerst uit! Anders gaan er mensen tegen je personage praten en dan lopen ze vast of geraken de hotelkamers onnodig vol. Het kost geen moeite, doe het gewoon.
    -Je doet niet voor een dag mee, dat loont zich niet, maar als je bijvoorbeeld een week vrij hebt, of je hebt toetsweek en je zoekt hoognodig een reden om niet te leren en je wilt maar een week, twee weken, een maand of misschien langer mee doen, dan check je in. Niet als je nu zin hebt om te RPG'en en over een uur niet meer!
    -Als je een vaste rol neemt, kun je je niet meer uitschrijven! Tenzij je echt een goede reden hebt, maar in principe blijf je bij de stam horen. Als je een half jaar lang wilt -RPG'en en je ziet dat je het daarna druk gaat krijgen, schrijf je je in voor een tijdelijk vast personage, zoals een vakantiekracht of iets.
    -Als je twee weken niet gereageerd hebt zonder extra te reserveren, wordt je automatisch uitgecheckt.
    -Dezelfde personen kunnen inchecken, een paar weken later weer uitchecken en dan na een paar weken weer inchecken. De rol moet dan wel opnieuw geplaatst worden.

    -Niets anders dan rollen in de rollentopics. In het praattopic kunnen opmerkingen, vragen, complimentjes en toevoegingen gedaan worden.
    -Bij de naam van je personage zet je ook je kamernummer!

    Rollen:
    Vast:

    Gasten:


    Invullen vast:
    Functie;
    Naam;
    Geslacht;
    Leeftijd;
    Karakter;
    Uiterlijk;
    Famile;
    Extra;


    Invullen gast:
    Naam:
    Geslacht:
    Leeftijd:
    Nationaliteit en woonplaats:
    Dorm of kamer:
    Voorkeur voor verdieping, indien kamer:

    Natuurlijk mag je ook hier nog uiterlijk en innerlijk etc aan toevoegen, maar het is niet verplicht. Het is natuurlijk wel zo leuk!


    Topics
    - Rollen Gasten
    - Rollen Vast
    - Speeltopic
    - Praattopic


    met heel veel dank aan Patholoog!


    Spinning around, I'm weightless.

    Oeh, ik wil wel een personeelslid maken ^^
    Ik twijfel wel nog even over de functie...


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Neem je tijd c: Zodra de eerste gasten/personeelsleden er zijn open ik het speeltopic pas haha.


    Spinning around, I'm weightless.

    Ja, maar ik heb op dit moment tijd en zin om een persoon te maken, dusja :'3


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    hahaha dat heb ik ook, maar ik ben veeeeel te perfectionistisch om hem snel af te hebben hahah

    en ik heb net de v van mn toetsenbord afgesloopt


    Spinning around, I'm weightless.

    Hoeveel rollen mag je hebben per persoon?


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    In principe is er voor gasten geen limiet, maar voor vaste rollen lijkt 2 me verstandig haha


    Spinning around, I'm weightless.

    Oki ^^


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    ^^

    Ik moet die van mij ook nog afmaken maar toetsweek mehehe


    Spinning around, I'm weightless.

    -

    [ bericht aangepast op 26 maart 2015 - 20:44 ]


    Spencer Reid - 'I know what it's like to be afraid of your own mind.'

    Mag ik een personeelslid ik denk een bediener (voor hapjes bij het zwembad en in het restaurant enzo (weet niet hoe dat hier werkt))


    A horse of course

    Is helemaal prima!


    Spinning around, I'm weightless.

    Oeh, dit lijkt me echt een leuke rpg! Ik denk nog even na over de rol c:


    you don't love me the way that i love you // Heizer is nu Fagerman

    Waterhouse schreef:
    Oeh, dit lijkt me echt een leuke rpg! Ik denk nog even na over de rol c:


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."

    Ik heb morgen mijn laatste toetsen, dus morgenavond//dit weekend komen mijn rollen en het speeltopic !


    Spinning around, I'm weightless.

    Mag ik een personeelslid reserveren? Ik weet nog niet echt de functie