• Waar gaan jullie op stemmen en waarom?
    Ik ga op groenlinks stemmen en bij waterschap op bedrijf, bouw en burger. c:

    [ bericht aangepast op 18 maart 2015 - 11:08 ]


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Ik stem niet, ik ben het met geen een partij helemaal eens.


    Dear Molly. Watching over Fred like you have been watching over Harry all these years. Love, Lily.

    Ik mag nog niet stemmen, maar ik heb een aantal debatten bekeken en me tijdens maatschappijleer erin verdiept, en daaruit bleek dat de PVV het beste bij mij zou aansluiten.


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Ik mag nog niet stemmen maar als ik het kon, dan op de SP aangezien onze meningen erg overeenkomen.


    " icarus had loved the sun, and so daedalus lost his. "

    Ik ben een linkse stemmer en uit de stemwijzer kwam SP eruit, op de partij van de dieren na. Dus, ik heb mijn vader gevraagd daarop te stemmen voor mij. (Ik mag stemmen, maar ik studeer in België, dus ik heb mijn vader gemachtigd.)


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Ik twijfelde heel lang, maar ik ga toch weer op de SP stemmen. Bij elke stemwijzer komt deze partij bovenaan uit en ik ben het met hen het meest eens.


    Take risks and conquer your fears.

    Ik ben er nog niet uit x), maar ik twijfel tussen de Partij voor de Dieren en GroenLinks.


    I am an idiot, I move.

    Partij voor de Dieren! :Y) Niet alleen vind ik dierenwelzijn ontzettend belangrijk, maar deze partij heeft ook een hele hoop andere standpunten waar ik het helemaal mee eens ben. (;


    Caution first, always.

    Ajay schreef:
    Partij voor de Dieren! :Y) Niet alleen vind ik dierenwelzijn ontzettend belangrijk, maar deze partij heeft ook een hele hoop andere standpunten waar ik het helemaal mee eens ben. (;


    Why being a princess if you can be a king.

    Ik ga niet stemmen denk ik. En als ik dat wel doe ga ik voor Wilders zijn partij, idk welke dat is, even opzoeken xd
    Tja en anders wel voor die van de ouderen, dan hebben wij ook een toekomst. Wanneer is t stemmen eigenlijk?

    [ bericht aangepast op 18 maart 2015 - 9:56 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Padeladelalala schreef:
    Ik ga niet stemmen denk ik. En als ik dat wel doe ga ik voor Wilders zijn partij, idk welke dat is, even opzoeken xd
    Tja en anders wel voor die van de ouderen, dan hebben wij ook een toekomst. Wanneer is t stemmen eigenlijk?

    Vandaag! (:


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Ik denk GroenLinks, tenzij mijn moeder zich nog kan herinneren wat de reden was dat zij dit keer niet voor hen wilde stemmen en mij daarmee overtuigt. Dan SP, waarschijnlijk. :'D


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Fereale schreef:
    (...)
    Vandaag! (:

    Owh, oké nee dan ga ik niet stemmen. Ik ben ziek xd


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Padeladelalala schreef:
    (...)
    Owh, oké nee dan ga ik niet stemmen. Ik ben ziek xd

    je kan ook je vader of moeder vragen. Als je niet stemt, word je stem onderverdeeld over alle partijen, samen met alle andere mensen die niet stemmen.


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Ik heb voor waterschappen CU gestemd en voor provinciale staten SP.
    Heeft niet echt een reden, maar ze kwamen in de top 3 van de stemwijzers.

    Fereale schreef:
    (...)
    je kan ook je vader of moeder vragen. Als je niet stemt, word je stem onderverdeeld over alle partijen, samen met alle andere mensen die niet stemmen.


    Oh dat maakt me niet uit hoor, haha


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.