• Ik heb net even zitten prutsen met covers. Ik ga namelijk een nieuwe fanfiction schrijven, en ik ben dus een cover nodig. Maar nu heb ik dus het probleem welke is het leukst?



    1


    2


    3


    4



    Alvast bedankt!

    [ bericht aangepast op 14 maart 2015 - 18:05 ]


    I think you have to take me for me ~ Harry styles

    Hmm, ik vind ze met hun bloemenachtergronden een beetje te druk, maar dan vind ik vier toch het mooist.


    Ex astris, sciencia

    Het ligt natuurlijk wel aan het verhaal enzo, maar ik zou voor 4 gaan. Bij 1 & 3 kun je de titel niet goed lezen en 4 vind ik mooier dan 2, dus ja.


    You were born original, don't die as a copy.

    Mulford schreef:
    Hmm, ik vind ze met hun bloemenachtergronden een beetje te druk, maar dan vind ik vier toch het mooist.


    Ik dacht dat het drukke 'a little to much' was en dus wel goed op de titel sloeg.='D Maar ja als je de titel niet goed kan lezen op je cover is het ook zo.....onhandig?x')


    You were born original, don't die as a copy.

    Thanks! Ik ga denk ik de cover nog iets vergroten zodat de tekst wel te lezen valt. :')


    I think you have to take me for me ~ Harry styles

    Ik vind de tweede het mooist, de anderen zijn nogal druk en de titel is niet goed leesbaar.
    Maar de vierde zou ook wel leuk zijn, als je de tekst in een andere kleur zet, blauw of zo.


    Tijd staat stil, leven gaat verder, alles is anders, iemand houdt van anders, ik ben iemand.

    Ik zou voor 2 of 4 gaan;)


    Inspiration can hit you any time