• Hallo allemaal.(:

    Sinds een paar dagen ben ik overgestapt op water drinken ipv frisdrank. Nou dronk ik van frisdrank (light variant) al snel 2-3 flessen per dag en water drink ik minder (sowieso genoeg, ongeveer 8 glazen a 220 ml), maar nu heb ik dus last van ontzettend droge handen. Ik drink dus niet te weinig, maar wel veel minder dan voorheen toen ik gewoon dronk omdat ik de frisdrank lekker vond (met het resultaat dat je buik tien keer zo groot lijkt omdat je het vasthoud). Nou is mijn vraag of dit vanzelf weer over gaat of dat ik nu me hele leven handcrème aan het smeren kom.=') Als ik iets op me handen smeer zijn ze na het intrekken binnen een half uur weer droog.='p


    You were born original, don't die as a copy.

    Holy shit, drie liter frisdrank op een dag? Dat is veel. O.o
    In elk geval, ik gok dat je huid even moet omschakelen naar het nieuwe regime, dat het na een paar dagen/weken beter wordt. En tot die tijd, toch maar flink smeren. :Y)


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Waaauw, dat is enorm veel...
    Inderdaad, gewoon wachten tot je lichaam eraan gewend is, dat moet snel genoeg gebeuren. Zoek iets anders waar je je handen mee in kan smeren, haha. Het is trouwens ook enorm droog weer buiten, ik voel het ook aan mijn eigen handen.


    Your make-up is terrible

    Holy shit, heb je nog tanden in je mond? O.o 3 liter frisdrank D:


    quidquid excusatio prandium pro

    Ik denk dat het eerder iets is van aanpassen (afkicken =P ). Een paar dagen eens je handen insmeren met handencrème kan dan geen kwaad. =)


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Pratchett schreef:
    Waaauw, dat is enorm veel...
    Inderdaad, gewoon wachten tot je lichaam eraan gewend is, dat moet snel genoeg gebeuren. Zoek iets anders waar je je handen mee in kan smeren, haha. Het is trouwens ook enorm droog weer buiten, ik voel het ook aan mijn eigen handen.


    wat was dit ookalweer

    Wat goed van je dat je water bent gaan drinken! Dat is toch een hele omschakeling, denk ik.

    Je lichaam moet waarschijnlijk wennen aan de verandering van het drinken. Voor je naar bed gaat, kan je uierzalf op je handen smeren. Er komt uiteraard een groot deel ervan op je beddengoed, maar s'morgens is het er vanaf en als het goed is, is je huid de volgende dag minder droog.


    Physics is awesome